تاریخ انتشار: 1399/09/17 22:44
کد خبر: 49123

طلسم کریس رونالدو مقابل مسی شکسته می شود؟

کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی یوونتوس فرداشب به دنبال شکستن یک طلسم مقابل رقیب همیشگی خود یعنی لیونل مسی خواهد بود.
طلسم کریس رونالدو مقابل مسی شکسته می شود؟

فوق ستاره پرتغالی با گلزنی در بازی گذشته یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا مقابل دیناموکیف به رکورد 750 گل زده در دوران فوتبال خود رسید. کریستیانو رونالدو همچنین بهترین گلزن تاریخ رقابت های لیگ قهرمانان اروپا نیز به حساب می‌آید.

با این همه یک رکورد منفی در کارنامه CR7 وجود دارد و آن هم این است که او تا به اینجا نتوانسته در لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم لیونل مسی یعنی بارسلونا گلزنی کند. اکنون به نظر می‌رسد کریستیانو رونالدو در مسابقه فردا شب به دنبال شکست این طلسم و گلزنی مقابل چشمان لیونل مسی در لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.

این دو نفر فردا در حالی رو در روی یکدیگر قرار خواهد گرفت که پس از جدایی رونالدو از رئال مادرید شاهد تقابل آنها با هم نبوده ایم. همچنین گفتنی است که مسی و رونالدو تا به حال 33 بار مقابل یکدیگر قرار گرفته اند که فوق ستاره آرژانتینی 15 بار به پیروزی رسیده و 21 گل نیز به ثمر رسانده است. از طرفی رونالدو 18 گل به ثمر رسانده و در 9 مسابقه برابر بارسا پیروز شده است.

 

 

 

کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zbep6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قدردانی رونالدو از هم‌تیمی‌هایش