تاریخ انتشار: 1399/09/22 21:35
کد خبر: 48741

برونو فرناندز: حذف از لیگ قهرمانان دشوار بود

برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستریونایتد ابراز امیدواری کرد این تیم فاتح دربی لقب گیرد.
برونو فرناندز: حذف از لیگ قهرمانان دشوار بود

دو شکست متوالی برابر پاری سن ژرمن و لایپزیش در لیگ قهرمانان باعث شد در نهایت منچستریونایتد در مرحله گروهی رتبه سوم را به دست آورده و راهی لیگ اروپا شود. حالا امشب شیاطین سرخ در دیداری حساس در لیگ برتر باید به مصاف رقیب همشهری خود منچسترسیتی بروند و برونو فرناندز مدعی شد پیروزی در این دیدار می تواند حذف از لیگ قهرمانان را به دست فراموشی بسپارد.

برونو فرناندز: حذف از لیگ قهرمانان دشوار بود

برونو فرناندز گفت: "حذف از لیگ قهرمانان دشوار بود، اما بدیهی است که شما می دانید که وقتی در دیدرهایی مانند دربی پیروز شوید، گذشته تنها به بخشی از تاریخ تبدیل می شود. بنابراین ناراحتی و غصه خوردن برای حذف از لیگ قهرمانان به ما کمک نمی کند. بی شک برتری در دربی به هواداران کمک می کند که شکست برابر لایپزیش و حذف از لیگ قهرمانان را فراموش کنند. اما ما نیز می دانیم که پیروزی مقابل منچسترسیتی روندی که برای ادامه کار نیاز داریم را به ما خواهد داد.

من فکر می کنم دربی خوبی در انتظارمان باشد و برای طرفداران کسب پیروزی تیم مورد علاقه شدن در چنین بازی هایی اهمیت زیادی دارد. من در گذشته در دربی در پرتغال بازی کردم و یکی از بزرگترین دربی های ما دیدار اسپورتینگ لیسون ورزش در مقابل بنفیکا بود."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qebl8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



حتی در صورت شکست سولسشر اخراج نخواهد‌شد