تاریخ انتشار: 1399/09/22 22:11
کد خبر: 48736

کونته: از اینتر متنفرند؛ می‌خواهند نابود شود!

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر مدعی شد ساختن این تیم به زمان بیشتری نیاز دارد.
کونته: از اینتر متنفرند؛ می‌خواهند نابود شود!

کسب رتبه چهارم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان و حذف دوباره از این رقابت ها باعث افزایش انتقادات نسبت به عملکرد آنتونیو کونته شده است. اما این سرمربی ایتالیایی در استانه دیدار برابر کالیاری از هواداران خواست اجازه خودنمایی به دشمنان اینتر و آنهایی که به دنبال نابودی این تیم هستند، ندهد.

آنتونیو کونته گفت: "من انتظار بازی سختی را دارم و این روند برابر کالیاری اجتناب ناپذیر است. ما باید از آغاز کار رویکرد صحیحی را اتخاذ کنیم. حذف از لیگ قهرمانان برای من و بازیکنان دردناک بود، ما به شانس های خود ایمان داشتیم و پس از آنکه اوضاع با شکست مقابل رئال مادرید بسیار دشوار شد، در مسیر درست قرار گرفتیم.

پیام من به هواداران؟ شرایط را برای افرادی که می خواهند ما را نابود کنند آسان تر نکنید، زیرا آنها می دانند که ما می توانیم پاداش این روند را در آینده بگیریم. ما باید متحد مانده و به یاد داشته باشیم که این روند ما را به مقام دوم لیگ، فینال لیگ اروپا و نیمه نهایی کوپا ایتالیا رسانده است.

ما تازه سال گذشته کارمان را شروع کرده، اما اعتبار خود را دوباره به دست آوردیم. باید ایمان داشته باشیم. من بی صبری و عدم تحمل بعد از 10 سال عدم کسب جام را درک می کنم، اما باید این را نیز درک کنیم که وقتی شما از پایه دوباره کار می کنید، این روند زمان زیادی لازم دارد. هنگامی که پایه ها اصلاح شد، می توانید یک آسمان خراش درست کنید، همان چیزی که هواداران اینتر شایسته آن هستند. لطفا نگذارید شرایط به سود افرادی که از مشکلات اینتر لذت برده، از اینتر متنفر بوده و خواهان نابودی آن هستند، بشود.

شرایط کریستن اریکسن؟ من در حال کار با اریکسن برای بهبود برخی از ویژگی های او هستم. اینکه اریکسن به موفقیت دست یافته و استعداد خود را نشان دهد زمان بیشتری نیاز دارد."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ly6dk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نیمار در میان رکوردداران هت‌تریک لیگ قهرمانان اروپا