تاریخ انتشار: 1399/09/22 23:07
کد خبر: 48729

اتمام حجت PSG با بارسلونا در مورد نیمار

پاری سن ژرمن به هیچ عنوان قصد تخفیف دادن در مورد فروش نیمار را ندارد.

نیمار چندی قبل در مصاحبه ای مدعی شد فصل بعد می خواهد با لیونل مسی همبازی شود و همین مصاحبه شایعات در مورد آینده او را افزایش داد. اما باشگاه پاری سن ژرمن در صورت عدم توافق برای تمدید قرارداد نیمار که در سال 2022 پایان می یابد نیز قصد فروش او را ندارد و در واقع کار بارسلونا برای بازگرداندن این ستاره برزیلی آسان نیست. در هفته های اخیر برخی از نامزدهای انتخابات ریاست این باشگاه وعده انتقال نیمار به نوکمپ در تابستان بعدی را داده اند.

اما نشریه اکیپ امروز در گزارشی مدعی شد اگر نیمار تمایلی به تمدید قرارداد هم نداشته باشد، مدیران پاری سن ژرمن او را با کمتر از 100 میلیون یورو نمی فروشد. در واقع حتی اگر قرار به جدایی رایگان این ستاره 28 ساله در تابستان سال 2022 هم باشد نیز پی اس جی قصد تخفیف دادن ندارد.

این روزنامه فرانسوی همچنین مدعی شد گرچه هنوز هیچ پیشرفتی در مذاکرات وجود نداشته، اما PSG نسبت به تمدید با نیمار قبل از جام جهانی قطر در سال 2022 خوشبین بوده و تصور در بین مدیران باشگاه بر آن است که او در نهایت توافق خواهد کرد. بحران مالی بسیاری از باشگاه های اروپایی به دلیل شیوع ویروس کرونا در حال حاضر به سود پاری سن ژرمن شده، زیرا خریداران قادر به تامین بودجه لازم برای پرداخت هزینه انتقال و دستمزد ستاره هایی چون نیمار و کیلیان امباپه نیستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2adrol

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برونو فرناندز: حذف از لیگ قهرمانان دشوار بود