تاریخ انتشار: 1399/09/23 16:52
کد خبر: 48680

پاسخ پوگبا به منتقدان: از چیزی خبر ندارید حرف نزنید!

هافبک فرانسوی تیم فوتبال منچستریونایتد به جنجال‌آفرینی رسانه‌ها درباره وضعیت و آینده او واکنش نشان داد.
 پاسخ پوگبا به منتقدان: از چیزی خبر ندارید حرف نزنید!

کاسه صبر پل پوگبا از حاشیه‌سازی رسانه‌ها درباره او لبریز شد و برای اولین بار از زمانی که مدیر برنامه‌هایش برای وی دردسر ساخت، اظهارنظر کرد.

از زمانی که مینو رایولا، مدیر برنامه‌های پوگبا گفت دوران حضور این بازیکن در منچستریونایتد به سر آمده است، حواشی زیادی درباره او و آینده‌اش به وجود آمد که در نهایت او را وادار به نشان دادن واکنش کرد.

پوگبا که تا تابستان سال آینده با منچستری‌ها قرارداد دارد، پس از دربی بدون گل شب گذشته شهر منچستر در ورزشگاه اولدترافورد پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام قرار داد و در آن به هواداران شیاطین سرخ اطمینان داد که به این تیم متعهد است.

پوگبا در این پست نوشت: «من همیشه برای منچستر یونایتد جنگیده‌ام و باز هم خواهم جنگید. من برای هواداران و هم‌تیمی‌هایم می‌جنگم. اینکه فلانی و فلانی چه می‌گویند مهم نیست. تا آینده زمانی زیادی مانده و امروز است که اهمیت دارد و من هم هزار درصد به تیم متعهد هستم».

پوگبا ادامه داد: «همیشه در  کنار هم قدرتمند هستیم. میان من و باشگاه همه چیز شفاف بوده است و این هم هرگز تغییر نمی‌کند. زمانی که نمی‌دانید درون تیم ما چه خبر است، حرف نزنید».

اُفت‌و‌خیزهای پوگبا در منچستریونایتد طی یکی دو فصل اخیر موجب به وجود آمدن شایعات فراوانی درباره آینده او شده است و در این میان فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس هم در یکی از مصاحبه‌های اخیرش اعتراف کرد که این باشگاه هنوز به پوگبا علاقه زیادی دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3emvvp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قطعی؛ جدایی گران‌ترین خرید تاریخ منچستریونایتد

پوگبا: دلم برای فوتبال خیلی تنگ شده بود
منچستریونایتد پیشرفت زیادی داشته است