تاریخ انتشار: 1399/09/24 00:20
کد خبر: 48640

مورینیو: هرچه گفتم برعکس آن را انجام دادند!

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام مدعی شد در دقایقی کریستال پالاس شایسته زدن گل تساوی بوده است.
مورینیو: هرچه گفتم برعکس آن را انجام دادند!

تاتنهام یک بار دیگر برتری خود را در دقایق پایانی از دست داده و با نتیجه 1-1 در خانه پالاس متوقف شد. گل تساوی حریف روی اشتباه هوگو لوریس به ثمر رسید، اما ژوزه مورینیو به دفاع از او پرداخته و سنگربان فرانسوی را بهترین دروازه بان لیگ برتر خطاب کرد.

ژوزه مورینیو گفت: "ما می توانیم از دو منظر متفاوت به این دیدار نگاه کنیم. ما از سه ساعت قبل یک امتیاز بیشتر داریم، اما همچنین شما برای به دست آوردن سه امتیاز بازی می کنید. اگر به بازی نگاه کنم، با بررسی نیمه اول احساس می کنیم شایسته پیروزی بودیم و بنابراین ما دو امتیاز از دست دادیم. اما در 30 دقیقه ابتدایی نیمه دوم آنها لیاقت زدن گل تساوی را داشتند و این منصفانه بود. سپس در 15 دقیقه پایانی ما دوباره می توانستیم پیروز شویم.

اشتباه هوگو لوریس روی گل تساوی حریف؟ دروازه بان من بهترین سنگربان لیگ برتر است و اگر مجبور شوم کسی را سرزنش کنم این تیم است. من در بین نیمه دقیقا برعکس آنچه در نیمه دوم انجام دادیم را به بازیکنان تذکر دادم، اما این به خاطر فرآیندی است که آنها قادر به انجامش نیستند.

می خواهم اعتراف کنم که بازیکنان نتوانستند برای زدن گل دوم تلاش کنند و آنها این ظرفیت را نداشتند. برخی از بازیکنان بازیساز من دقت کافی نداشتند و رسیدن به این هدف در توان ما نبود.

غیبت گرت بیل؟ او بیمار بود و البته به کرونا مبتلا نشده است. البته بیماری گرت بیل مشکلی نیست که شما را به مدت یک هفته در رختخواب نگه دارد و او باید برای بازی روز چهارشنبه بازگردد."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pbamo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



خوشحالی جالب مورینیو بعد از سوپر گل سون