تاریخ انتشار: 1399/10/05 18:19
کد خبر: 47725

روزهای ناامید کننده بیل پس از بازگشت پرهیاهو به تاتنهام/ هر ۲۰۰ دقیقه یک گل!

انتقال گرث بیل از رئال مادرید به تاتنهام تغییر چندان زیادی در وضعیت او به وجود نیاورده و تاتنهام هم آنطور که باید و شاید از وجود او سود نبرده است.
روزهای ناامید کننده بیل پس از بازگشت پرهیاهو به تاتنهام/ هر ۲۰۰ دقیقه یک گل!

 و به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، شور و هیجانی که گرث بیل و تاتنهامی برای دوباره ملحق شدن به یکدیگر در ابتدای فصل شکل گرفته بود، کمرنگ شده است.

سه ماه از زمانی که بال ولزی رئال مادرید برای پایان دادن به روزهای نیمکت‌نشینی‌اش در این تیم تصمیم به بازگشت به وایت هارت‌لین گرفت می‌گذرد و در این مدت بیل هنوز نتوانسته در حد و اندازه‌های بازیکنی ظاهر شود که رئالی‌ها او را 7 سال پیش از تاتنهام خریدند.

با همه هیاهو و خوشبینی که درباره بازگشت بیل به جمع سفیدپوشان لندن شکل گرفته بود، او حداقل در این مدت نتوانسته تصمیم تاتنهام برای قرض گرفتنش از رئال مادرید را توجیه کند چون تأثیرش بر عملکرد تیم تحت هدایت ژوزه مورینیو تقریباً خنثی بوده است و زمانی که او در زمین حضور داشته تاتنهام به ندرت رنگ گل را دیده است.

به دلیل عملکرد و روند خوبی که تاتنهام در ابتدای این فصل داشته کمتر به این موضوع اشاره می‌شد اما طی مدت اخیر که این تیم در 5 بازی‌اش تنها 5 امتیاز گرفته است، بیل و تأثیر نه چندان پررنگ او در بازی سفیدهای لندن بیشتر به چشم آمده است.

نکته جالب در مورد حضور بیل در تاتنهام این است که با وجود تلاش و انگیزه فراوانی که ژوزه مورینیو برای داشتن بیل در تیم‌‌های تحت هدایتش طی سال‌های اخیر داشته، او در این فصل تنها در 161 دقیقه (4 مسابقه) از 900 دقیقه‌ بازی تیمش در لیگ برتر بعد از بازگشت ستاره ولزی به وایت هارت لین او را در ترکیب قرار داده است. اما در لیگ اروپا که رقبای کوچکتری سر راه تاتنهام قرار گرفته‌‌اند، بیل در تمام بازی‌ها به میدان رفته و فقط یک گل زده است. به جز این یک گل او  بیل تنها دو گل دیگر زده که یکی از آنها در لیگ برتر بوده و دیگری چهارشنبه شب در جام اتحادیه مقابل استوک‌سیتی بود.

با احتساب 598 دقیقه حضور بیل در 11 بازی تاتنهام در تمامی رقابت‌های این فصل، او به ازای تقریباً هر 200 دقیقه حضورش در میدان یک گل زده که آمار چندان جالبی برای یک بازیکن هجومی محسوب نمی‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3665nz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



رقابت منچسترسیتی و تاتنهام برسر هافبک آتالانتا