تاریخ انتشار: 1399/10/06 13:56
حراج زمستانی مهاجم المپیک دونتسک
کد خبر: 47683

30 میلیارد تومان؛ قیمت بازیکن سابق پرسپولیس

شهاب زاهدی بازیکن ایرانی تیم المپیک دونتسک اوکراین احتمالا در نقل و انتقالات زمستانی از این تیم جدا شود.
30 میلیارد تومان؛ قیمت بازیکن سابق پرسپولیس

شهاب زاهدی مهاجم ایرانی تیم فوتبال المپیک دونتسک در این فصل از مسابقات لیگ اوکراین عملکرد چشمگیری داشته است و مسئولان باشگاه را به فکر انداخته است در همین شرایط و با مبلغ خوبی او را واگذار کنند.

زاهدی در این فصل از رقابت های لیگ برتر اوکراین 11 بازی برای تیمش انجام داد و در این مسابقات نیز موفق شد 8 بار برای المپیک دونتسک گلزنی کند و این در حالی است که تیم او در این فصل از لیگ اوکراین بطور کلی 20 گل به ثمر رسانده و زاهدی نقش بزرگی در کسب امتیازات این تیم داشته است.

علاوه بر این، شهاب زاهدی با 8 گل به همراه ویکتور مهاجم 23 ساله دیناموکیف در صدر جدول بهترین گلزنان اوکراین قرار دارد و امید زیادی دارد عنوان آقای گلی لیگ اوکراین را از آن خود کند.

سایت «footboom» نیز در گزارشی اعلام کرد که باشگاه‌هایی چون دیناموکیف اوکراین و فرنس واروش مجارستان به زاهدی علاقه دارند. این سایت نوشت: «در باشگاه المپیک دونتسک انتظار دارند آهن را در حالی که داغ است بچسبانند و سعی می‌کنند مبلغ مورد نظر را به اندازه یک بازیکن ستاره بگیرند (طبق گفته الکسی آنتونوف مدیر کل المپیایی ها این مبلغ حداقل یک میلیون یورو است).

شهاب زاهدی همچنین بعنوان عضو تیم منتخب نیم فصل اول لیگ برتر اوکراین انتخاب شده است.

ولادیسلاو گلزین رئیس باشگاه المپیک جدایی شهاب زاهدی را تایید کرد و گفت: بله مذاکرات در حال انجام است و نتیجه آن در آینده نزدیک مشخص می‌شود اما بحث باشگاه فرنس واروش درست نیست. قصد نداریم زاهدی را نگه داریم. اگر پیشنهادی با شرایط خوب باشد، آن‌ را قبول می ‌کنیم.»

مهاجم سابق پرسپولیس که در فصل نقل و انتقالات تابستانی زمزمه هایی مبنی بر بازگشت او به جمع سرخپوشان شنیده می شد، حالا با قیمت یک میلیون یورو ارزش گذاری شده که با توجه به نرخ امروز ارز، قیمت او به بیش از 30 میلیارد تومان می رسد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kqkla

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هافبک سابق پرسپولیس، بهترین بازیکن ماه المپیک

برچسب ۴۰۰هزار دلاری  روی گزینه پرسپولیس و سپاهان
دیناموکیف در صدر مشتریان مهاجم ایرانی