تاریخ انتشار: 1399/10/08 00:59
کد خبر: 47555

خوشحالی هواداران منچسترسیتی از حرف‌های لیونل مسی

خوشحالی هواداران منچسترسیتی از حرف‌های لیونل مسی

تیم بارسلونا بعد از تعطیلاتی چند روزه تمرینات خود را دوباره شروع کرده است تا برای آغاز مجدد رقابت‌های لالیگا از سه‌شنبه آماده شوند اما تمرین روز یک‌شنبه بارسلونا در مجموعه تمرینی سنت خوان دسپی، یک غایب مهم داشت؛ لیونل مسی، به جز او همه بازیکنان بعد از پشت‌سر گذاشتن تست مربوط به کرونا در تمرین شرکت کردند. 

کاپیتان بارسلونا، به آرژانتین رفته تا تعطیلات کریسمس خود را در کشور خودش بگذارند و حالا رونالد کومان سرمربی بارسلونا و مدیران باشگاه به او اجازه داده‌اند که چند روزی بیشتر در مرخصی بماند و استراحت کند. به این ترتیب او بازی مقابل ایبار که سه‌شنبه‌شب برگزار می‌شود را از دست خواهد داد. 

بعد از بازی با ایبار، کومان ۲ روز دیگر به بازیکنان مرخصی خواهد داد و دوباره قرار است که از روز جمعه تمرینات این تیم از سر گرفته شود. در آن روز مسی قرار است که در تمرینات حاضر شود. سال ۲۰۲۱ برای کاتالان‌ها با سفر به زمین اوئسکا و بازی مقابل این تیم آغاز خواهد شد. 

رونالد کومان سرمربی هلندی بارسا از زمانی که هدایت این تیم را برعهده گرفته برنامه ویژه‌ای در مورد لیونل مسی داشته و به استراحت دادن به فوق‌ستاره آرژانتینی تیمش تأکید زیادی کرده است. او در چند بازی از لیگ و حتی لیگ قهرمانان اروپا به مسی استراحت داده است از جمله بازی با دیناموکیف و فرنتس واروش و حتی او را همراه تیم نیز نبرده و اجازه داده که در کنار خانواده‌اش بماند. 

مسی در ماه‌های اخیر در ۱۸ بازی برای بارسا به میدان رفته که در ۱۷ دیدار از ابتدا در ترکیب تیم قرار داشته است. او در این تعداد بازی‌ها ۱۰ گل به ثمر رسانده و گلزن برتر تیمش به حساب می‌آید. 
مسی چند روز پیش در مصاحبه‌ای به تمجید از پپ گواردیولا، سرمربی سابق بارسلونا و فعلی منچسترسیتی پرداخت که همین موضوع باعث خوشحالی هواداران تیم منچسترسیتی شده است. مسی در مصاحبه مفصلی که با لاسکستا داشته و بخشی از آن زودتر منتشر شده بود، در مورد رابطه‌اش با مربیان قبلی خود مورد سؤال قرار گرفته بود و در جواب به تمجید از پپ گواردیولا پرداخت و از این گفت که بابت کار کردن با پپ گواردیولا بسیار خوشحال است و از این مربی و همچنین لوئیس انریکه دیگر مربی سابق بارسلونا نکات زیادی را آموخته است. 

بعد از آنکه در تابستان گذشته جنجال‌های زیادی در مورد احتمال جدایی مسی از بارسا به راه افتاد بسیاری تیم منچسترسیتی را به عنوان مقصد آینده او معرفی کردند. حالا و با تعریف‌هایی که مسی از گواردیولا داشته دوباره این شایعه داغ شده و به ویژه هواداران سیتی در توئیتر و اینستاگرام بارها به بازنشر حرف‌های مسی پرداخته‌اند و بسیاری از آنها نوشته‌اند: «مسی دارد می‌آید.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4djbld

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


من و دیاباته به خاطر استراماچونی به ایران آمدیم