تاریخ انتشار: 1399/10/08 23:08
کد خبر: 47487

گلزن فینال لیگ قهرمانان در لیست اینتر

اینتر قصد دارد برای خرید دیوک اوریگی، مهاجم بلژیکی لیورپول در زمستان اقدام کند.

نشریه ایتالیایی کوریره دلااسپورت مدعی شد اینتر به دنبال گزینه جدید خط حمله بوده و از دیوک اوریگی به عنوان نامزد احتمالی جانشینی روملو لوکاکو در ترکیب نام برده شده است. آنتونیو کونته از مدیران تیم خواسته یک مهاجم جدید به عنوان گزینه جانشین در فصل زمستان جذب کنند و تا امروز نام دیوگ اوریگی و البته ژروینیئو، مهاجم پارما مطرح شده است.

اوریگی در این فصل در لیورپول شرایط خوبی نداشته و تنها برای سومین بار در این فصل در دیدار روز یکشنبه مرسی سایدی ها مقابل وست برومویچ در ترکیب ظاهر شد. این مهاجم 25 ساله از ژانویه زمان بیشتری برای بازی کردن می خواهد و نگران از دست دادن جایگاه خود در تیم ملی بلژیک و خط خوردن از لیست این تیم برای رقابت های یورو 2020 است.

قرارداد اوریگی با لیورپول در ماه ژوئن 2024 به پایان می رسد و ارزش فعلی او در بازار 16 میلیون یورو تخمین زده شده است. دیوک اوریگی دو فصل قبل و در قهرمانی دراماتیک لیورپول در لیگ قهرمانان نقش مهمی ایفا کرد. او با تیزهوشی موفق به زدن گل چهارم مقابل بارسلونا و صعود تیمش به فینال شد و در بازی نهایی نیز در دقایق پایانی دروازه تاتنهام را باز کرد تا قهرمانی تیمش مسجل شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oqyyv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رد پیشنهاد منچسترسیتی توسط اینتر برای جذب باستونی