تاریخ انتشار: 1399/10/09 21:52
استیون برخواین:
کد خبر: 47425

مورینیو برای ما داخل آتش هم می رود

استیون برخواین، ستاره جوان تاتنهام رابطه اش با ژوزه مورینیو را دوستانه توصیف کرد.
مورینیو برای ما داخل آتش هم می رود

استیون برخواین که یک سال پیش در چنین روزهایی از آیندهوون راهی تاتنهام شد، در این مدت جسته و گریخته در ترکیب ثابت این تیم قرار گرفته و سه بار نیز موفق به باز کردن دروازه رقبا شده است. استیون برخواین مدعی شد اگر بیشتر در موقعیت گلزنی قرار می گیرد می تواند کارنامه خود از این حیث را نیز بهبود بخشد.

استیون برخواین گفت: "من باید بیشتراز گذشته در کنار بازیکنان حریف بازگشته و در زمین خودی قرار گیرم، بنابراین حضور یافتن در موقعیت های گلزنی در این شرایط دشوارتر است. البته من بدشانس هم بوده ام، یک موقعیت گلزنی ام برابر لیورپول در شرایطی به دیرک دروازه برخورد کرد که 9 بار از 10 بار وارد دروازه می شد. اگر بیشتر در موقعیت گلزنی قرار گیرد، به طور خودکار راحت تر می توانم دروازه حریفان را باز کنم."

استیون برخواین در مورد رابطه اش با ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی تاتنهام گفت: "او با من خیلی صادق است. ما زیاد باهم صحبت می کنیم. مورینیو انسان خوبی است که  بهترین ها را برای بازیکنانش می خواهد. او برای ما خودش را به داخل آتش انداخته و هر کاری برای بازیکنانش می کند. شما می توانید او را به مثابه شخصیتی مثل یک پدر فرض کنید و من رابطه خوبی با مورینیو دارم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3665ke

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مورینیو: بله ما ۱۵ موقعیت ایجاد نکردیم