تاریخ انتشار: 1399/10/12 12:52
کد خبر: 47289

واکنش کاوانی به محرومیت ۳ جلسه‌ای‌اش

مهاجم اروگوئه‌ای تیم فوتبال منچستریونایتد به محرومیتی که کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس برای او در نظر گرفته است، واکنش نشان داد.
 واکنش کاوانی به محرومیت ۳ جلسه‌ای‌اش

کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس روز گذشته (پنجشنبه) ادینسون کاوانی مهاجم اروگوئه‌ای منچستریونایتد را به خاطر پاسخ نژادپرستانه‌اش به یکی از دوستان خود زیر یکی از پست‌هایش در شبکه اجتماعی «اینستاگرام»، سه جلسه از همراهی شیاطین سرخ محروم و به پرداخت 100 هزار پوند جریمه نقدی محکوم کرد.

کاوانی به دلیل استفاده از واژه «کاکاسیاه» در پاسخ به پیام یکی از دوستانش در اینستاگرام در ماه نوامبر به نژادپرستی متهم شد، این در حالی است که ادینسون کاوانی و باشگاه منچستریونایتد تأکید کرده‌اند هدف این بازیکن از آن پیام به هیچ عنوان نژادپرستی نبوده و «کاکاسیاه» لقب دوستی است که به کاوانی به خاطر درخشش در یکی از بازی‌‌های ابتدای ماه نوامبر تبریک گفته بود.

مهاجم 33 ساله منچستریونایتد در واکنش به محرومیتش از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس  با انتشار پیامی در حساب کاربری رسمی‌اش در «اینستاگرام» نوشت: «سلام به همه، نمی‌خواهم در این لحظه ناراحت‌کننده خیلی به این موضوع بپردازم. می‌خواهم این را با شما در میان بگذارم که من مجازات انضباطی را می‌پذیرم، چرا که می‌دانم با آداب و رسوم زبان انگلیسی بیگانه هستم، اما نظر مشترکی با آنها درباره صدور این رأی ندارم».

در ادامه پیام کاوانی آمده است: «اگر کسی را به خاطر ابراز علاقه نسبت به یکی از دوستانم، آزرده خاطر کردم، عذرخواهی می‌کنم. من منظور خاصی نداشتم. کسانی که من را می‌شناسند می‌دانند که همیشه برای شادی و دوستی تلاش می‌کنم. از ابراز حمایت‌ها و محبت‌های بی‌شمارتان قدردانی می‌کنم. قلب من در آرامش است، چون می‌دانم که همیشه با توجه به فرهنگ و شیوه زندگی خودم ابراز محبت می‌کنم. صمیمانه شما را به آغوش می‌کشم».

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qeodp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ادینسون کاوانی سه جلسه محروم شد