تاریخ انتشار: 1399/10/15 00:43
کد خبر: 47086

کابوس VAR دست بردار علی کریمی نیست

باز هم القطر و علی کریمی برای دومین هفته متوالی قربانی تصمیم کمک داور ویدیویی شدند.

نیم فصل دوم لیگ ستارگان قطر از روز گذشته آغاز شد و در دیدارهای پایانی هفته دوازدهم، تیم های القطر و الغرافه در یک دیدار بسیار حساس و تماشایی به مصاف هم رفتند که این بازی مهیج، با تساوی 2 – 2 به پایان رسید.

این دیدار میان تیم های رده دوم و چهارم جدول برگزار شد و القطر که روند بسیار خوبی را با علی کریمی آغاز کرده بود، می توانست با کسب پیروزی در این بازی خانگی به جمع مدعیان کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا اضافه شود.

در دقایق پایانی نیمه اول و در حالیکه بازی با تساوی بدون گل رو به پایان بود، طوفان یاران علی کریمی آغاز شد. پرس بازیکنان قطر اس سی در دقیقه 42 روی حرکتی که علی کریمی آن را آغاز کرده بود، باعث  توپ گیری مهدی بن رحمه و گلزنی این تیم شد. 

 

علی کریمی با کمک بن رحمة توپ را از الغرافه ای ها گرفت و به مدافعان هم تیمی پاس داد. در نهایت با پاس یوسف بلایلی، احمد فاضل با سنگربان حریف تک به تک شد و شوت او پس از برخورد به پای مدافع الغرافه، وارد دروازه این تیم شد. 

در ادامه و در وقت های تلف شده نیمه اول، یوسف بلایلی خودش یک ضربه پنالتی گرفت و آن را وارد دروازه کرد تا دهمین گل فصلش را در 7 بازی که برای القطر به میدان رفته است، به ثمر برساند و یاران علی کریمی نیمه نخست را با برتری دو بر صفر به پایان برسانند.

اما طوفان 6 دقیقه ای الغرافه در نیمه دوم بازی را به تساوی کشاند. حمد الجانحی در نیمه دوم برای الغرافه به زمین آمد و 7 دقیقه بعد گل اول الغرافه را وارد دروازه القطر کرد. شش دقیقه بعد هم الغرافه با کمک VAR صاحب یک ضربه پنالتی شد و جاناتان کوجیا ستاره این فصل آنها گل تساوی را به ثمر رساند.

القطر همچون دیدار هفته گذشته بازهم با تصمیم کمک داور ویدیویی، به حریفش یک ضربه پنالتی داد و گل تساوی را دریافت کرد. در دیدار قبلی قطر اس سی در مقابل السد و با خطای علی کریمی روی بغداد بونجاح، سلمان فلاحی داور آن بازی پس از بازبینی صحنه از طریق VAR، یک پنالتی را به سود السد اعلام کرد و سانتی کازورلا دروازه این تیم را باز کرد تا آن دیدار با تساوی یک – یک به پایان برسد.

 

القطر که در دو هفته اخیر مقابل تیم های اول و دوم جدول رده بندی پیش افتاده بود، نتوانست این برتری را حفظ کند و به نوعی پنالتی و VAR به کابوسی برای علی کریمی و تیم او تبدیل شده است. در بازی امشب نیز پای عیسی أحمد روی پای کوجیا قرار گرفت و داور در تصمیمی سخت گیرانه اعلام خطای پنالتی کرد.

القطر که چند روز پیش بشار رسن را از پرسپولیس به عهده گرفت، حالا از صدر جدول فاصله گرفته و به رتبه پنجم سقوط کرد ولی آنها هنوز شانس کسب سهمیه را دارند. در حالیکه اخباری مبنی بر جدایی علی کریمی از این تیم و پیوستنش به الدحیل به گوش می رسد، باید منتظر ماند و دید در صورت جدایی کریمی، القطر تا چه اندازه می تواند روند خوب و رو به رشد خودش را ادامه دهد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3npwdv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکست آاک آتن مقابل المپیاکوس با انصاری فرد