تاریخ انتشار: 1399/10/16 00:53
کد خبر: 47001

ناراحتی دی بروین از پیشنهاد جدید سیتی

پیشنهاد ابتدایی منچسترسیتی برای تمدید قرارداد مورد قبول کوین دی بروین قرار نگرفته است.
ناراحتی دی بروین از پیشنهاد جدید سیتی

نشریه تایمز مدعی شد کوین دی بروین اولین پیشنهاد منچسترسیتی را رد کرده و از عدم پیشرفت در مذاکرات برای تمدید قرارداد پنج ساله و جدید خود نگران است. البته از قرارداد فعلی دی بروین هنوز دو سال و نیم باقی مانده، اما مدیران سیتی سال گذشته با او مذاکراتی را برای افزایش قرارداد و البته پاداش های این ستاره بلژیکی آغاز کرده اند.

کوین دی بروین در حال حاضر هفته ای 280 هزار پوند دستمزد گرفته و پایین تر از بازیکنانی چون مسوت اوزیل و داوید خیا در رتبه ششم پردرآمدترین بازیکنان لیگ برتر و رده دوم در منچسترسیتی بعد از رحیم استرلینگ قرار دارد. در واقع کوین دی بروین انتظار داشته با توجه به درخشش در فصول اخیر و نقش آفرینی در موفقیت های بزرگ سیتی، رقم بالاتری دستمزد گرفته و در رتبه های ابتدایی این رده بندی قرار گیرد.

البته در حال حاضر پیشنهاد مهمی برای انتقال کوین دی بروین وجود دارد و به همین دلیل مدیران منچسترسیتی امیدوار به تمدید قرارداد با این ستاره ارزشمند هستند. کوین دی بروین در این فصل نیز فوق العاده ظاهر شده و در تمامی رقابت ها و در 28 مسابقه، آمار خیره کننده 12 پاس گل و البته سه گل را به ثبت رسانده است. کوین دی بروین فصل گذشته و علیرغم قهرمانی مقتدرانه لیورپول، عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ برتر را به خود اختصاص داد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3669v9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش‌های توئیتری به کاندیداتوری علی کریمی