تاریخ انتشار: 1399/10/17 00:23
کد خبر: 46920

واکنش پوچتینو به شایعات جذب لیونل مسی

مائوریتسیو پوچتینو واکنشی توام با سیاست به احتمال انتقال لیونل مسی به پاریس داشته است.

قرارداد لیونل مسی با باشگاه بارسلونا در پایان فصل به اتمام می رسد و با توجه به عدم مبادرت این بازیکن به تمدید، اخباری در مورد احتمال جدایی او و انتقال به پاری سن ژرمن مطرح شده است. مائوریتسیو پوچتینو که اخیرا هدایت این تیم متمول را بر عهده گرفته، مدعی شد بروز چنین شایعاتی در مورد یکی از بزرگ ترین تیم های جهان طبیعی است.

مائوریتسیو پوچتینو گفت: "شایعات انتقال لیونل مسی به پاریس؟ ما به شایعات اهمیتی نمی دهیم. همه بازیکنان بزرگ در پاری سن ژرمن مورد استقبال قرار می گیرند. پی اس جی اگر بزرگترین باشگاه جهان نباشد، یکی از بزرگترین باشگاه ها است، بنابراین شایعات همیشه در مورد این تیم وجود دارد و این موضوع طبیعی است. ما تازه اینجا آمده ایم و علاقه ای به پرداختن به این شایعات نداریم.

 
 
 

پاری سن ژرمن یکی از بزرگترین باشگاه های جهان بوده و مقایسه این تیم با تاتنهام دشوار است، زیرا اینها دو باشگاه بسیار متفاوت هستند. من خاطرات فوق العاده ای در لندن دارم، اما روی برنده شدن در اولین بازی تیم که فردا برگزار می شود تمرکز کرده ام. در اینجا من بزرگترین بازیکنان جهان را در اختیار داشته و آماده استقبال از دیگر تیم ها هستم.

احتمال جذب کریستن اریکسن؟ حالا زمان آن نیست که در مورد شایعات صحبت کنیم، واقعیت این است که ما اخیرا آمده و باید ابتدا شرایط بازیکنان مصدوم را در نظر بگیریم. ما با لئوناردو در تماس مستقیم هستیم و او بهترین تصمیمات را خواهد گرفت."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wkwn6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حمله به بارسلونا و خوشحالی لوییس سوارز