تاریخ انتشار: 1399/10/19 17:41
کد خبر: 46751

۵هدف اصلی رئال مادرید در سال ۲۰۲۱

رئال مادرید در سال ۲۰۲۱ به دنبال امضا و تمدید قرارداد با چند بازیکن است و می خواهد دستمزد تیم را کاهش دهد.

رئال مادرید در سال ۲۰۲۱ به دنبال امضا و تمدید قرارداد با چند بازیکن است و می خواهد دستمزد تیم را کاهش دهد.

۵هدف اصلی رئال مادرید در سال ۲۰۲۱

به نقل از آس، رئال مادرید در سال ۲۰۲۱ که به تازگی شروع شده است اهدافی را در سر دارد تا آینده اش را تضمین کند. کیلیان ام‌باپه، کاماوینگا، تمدید قراردادهای لوکا مودریچ، لواکاس واسکس و از همه مهمتر سرخیو راموس، کاهش دستمزد ۱۰ تا ۱۵ درصدی و پیش بردن کارهای سانتیاگو برنابئو جدید برای بازگشت هواداران از جمله آن ها هستند. این موضوعات ۲۰۲۱ را به یک سال پر استرس برای تیم مادریدی تبدیل خواهند کرد. در ادامه به اهداف اصلی باشگاه در این سال اشاره می شود.

ام‌باپه

هدف اصلی باشگاه این است که دوباره از طریق بازیکنان وضعیت اقتصادی اش را بهبود بخشد همان کاری که در سال ۲۰۰۲ با حضور کهکشانی ها کرد. رئال مادرید می خواهد در مدت زمان کوتاه در خط حمله خود از مهاجم فرانسوی در کنار ادن هازارد و کریم بنزما بهره ببرد و زمانی که قرارداد بنزما تمام شد (سال ۲۰۲۲) با ارلینگ هالند قرارداد امضا کند. کیلیان ام‌ باپه یکی از بازیکنانی است که با قراردادهای تبلیغاتی به اقتصاد باشگاه می تواند کمک کند. سفیدپوشان به هدفشان رسیدند و بازیکن فرانسوی قراردادش را سال گذشته با PSG تمدید نکرد. اکنون تیم مادریدی می تواند در تابستان آینده در حالی که یک سال از قرارداد ام‌باپه باقی مانده است با پاری‌سن ژرمن شروع به مذاکره کند. البته قیمت این بازیکن خیلی بالا است و اکنون مائوریسیو پوچتینو می خواهد این مهاجم جوان فرانسوی را در اختیار داشته باشد.

کاماوینگا

مادرید نتوانست در رابطه با هافبک ۱۸ ساله رن خوب زمان بندی کند. این بازیکن تا سال ۲۰۲۲ قرارداد دارد و اکنون تصمیم گرفته است تابستان سال آینده فرانسه را ترک کند. به همین خاطر مدیر برنامه اش را تغییر داد و اکنون جاناتان بارنت کارهای این بازیکن را انجام می دهد. هدف ایجنت کاماوینگا این است که این بازیکن در رئال مادرید پا به توپ شود. اکنون باید دید پس از امضای قرارداد با ام‌باپه پولی برای مادرید باقی می ماند تا بازیکن جوان رن را جذب کند یا نه.

کاهش دستمزد

باشگاه در رابطه با کاهش دستمزدها به مشکل خورده است چون می داند بازیکنان در یک جلسه مخفیانه تصمیم گرفتند به پیشنهاد کاهش ۱۰ درصدی دستمزدها نه بگویند. این موضوع مهمی برای مادرید به حساب می آید چون بدون حضور تماشاگران با یک حفره ۹۰ میلیونی در حساب خود روبرو شده است. این رقم بدون در نظر گرفتن ۲۵۷ میلیون یورویی که این فصل برای بازسازی ورزشگاه قرض گرفتند محاسبه شده است. بازیکنان معتقدند زمانی که پول برای امضای قرارداد با ستاره ها وجود دارد برای پرداخت دستمزد بازیکنان فعلی تیم هم باید وجود داشته باشد.

راموس، مودریچ و واسکس

مادرید تا آخرین لحظه صبر خواهد کرد تا این سه مساله را حل کند. دو مورد اول یعنی راموس و مودریچ مهم تر هستند چون در تیم کنونی جزو بازیکنان مهم به حساب می آیند اما این نکته را نباید فراموش کرد که واسکس هم به مهره کلیدی تیم تبدیل شده است و در ترکیب اصلی جای دارد. در رابطه با راموس قضیه پیچیده شده است و فلورنتینو پرس و مدافع اسپانیایی محکوم به درک یکدیگر هستند. با مودریچ برای تمدید قرارداد یک ساله به توافق اولیه رسیده اند اما واسکس نخستین پیشنهاد را به خاطر پایین بودن رقم رد کرد.

داوید آلابا

این موضوع رابطه مستقیمی با قضیه راموس دارد. مدافع بایرن مونیخ تابستان سال آینده بازیکن آزاد خواهد بود و می تواند با هر تیمی مذاکره کند. نخستین تیمی که به او ابراز علاقه کرده است مادرید است. بازیکن اتریشی خواهان دستمزد ۱۲ میلیونی و پاداش حداقل ۲۰ میلیونی است. همه چیز روی هوا است تا زمانی که تکلیف راموس مشخص شود. این در حالی است تیم هایی همچون پاری‌سن ژرمن، بارسلونا، منچسترسیتی، منچستریونایتد و لیورپول برای امضای قرارداد با آلابا تلاش خواهند کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48lblw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


احتمال محکومیت بنزما به پنج سال حبس