تاریخ انتشار: 1399/10/22 17:36
کد خبر: 46546

خرید پوگبا برای پاری‌سن‌ژرمن ۷۵ میلیون پوند آب می‌خورد

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در صورتی که بخواهد هافبک فرانسوی شیاطین سرخ را به خدمت بگیرد، باید ۷۵ میلیون پوند بپردازد.
خرید پوگبا برای پاری‌سن‌ژرمن ۷۵ میلیون پوند آب می‌خورد

نشریه انگلیسی «دیلی‌استار» روز گذشته مدعی شده بود مائوریسیو پوچتینو که به تازگی جانشین توماس توخل در پاری‌سن‌ژرمن شده، به دنبال این است تا پل پوگبا هافبک فرانسوی منچستریونایتد را به ترکیب تیم تحت هدایتش اضافه کند.

اکنون نشریه «اکسپرس» انگلیس گزارش می‌دهد که مدیران باشگاه منچستریونایتد به دنبال این هستند تا از فروش پل پوگبا در تابستان پیش رو چیزی حدود 75 میلیون پوند عایدشان شود و حاضر نیستند هافبک 27 ساله خود را با رقمی کمتر از این به تیمی دیگر واگذار کنند.

مدیران باشگاه منچستریونایتد متقاعد شده‌اند که هافبک فرانسوی‌شان قصد تمدید قراردادش با این باشگاه را ندارد، از این رو به دنبال این هستند تا در تابستان آینده از فروش او سود ببرند. سه باشگاه رئال مادرید، یوونتوس و پاری‌سن‌ژرمن مشتریان اصلی پوگبا هستند که قراردادش با منچستریونایتد در پایان ماه ژوئن 2022 منقضی می‌شود.

پوگبا در سال 2012 پس از جدایی از منچستریونایتد به یوونتوس پیوست و در چهار سالی که در عضویت این تیم ایتالیایی بود، با ارائه بازی‌های درخشان و ثبت 34 گل زده و 40 پاس گل در 178 بازی، مسئولان باشگاه منچستریونایتد را برای بازگرداندنش به اولدترافورد متقاعد کرد و در نهایت در تابستان 2016 با عقد قراردادی به ارزش 105 میلیون یورو که در آن زمان رکورد جهانی نقل‌وانتقالات بود، به جمع شیاطین سرخ بازگشت.

این هافبک فرانسوی که این فصل در 21 بازی برای منچستریونایتد به میدان رفته و آمار دو گل‌ زده و سه پاس گل را از خود برجای گذاشته است، ارزشش در بازار نقل‌وانتقالات 65 میلیون یورو تخمین زده شده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yov5m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گران‌قیمت‌ترین بازیکنان حال حاضر دنیا