تاریخ انتشار: 1399/11/01 22:26
آنتونیو کاسانو:
کد خبر: 45861

رونالدو با تاگتیک های پیرلو مشکل دارد

آنتونیو کاسانو، مهاجم سابق ایتالیایی معتقد است شرایط کریستیانو رونالدو در این یوونتوس دشوار است.
رونالدو با تاگتیک های پیرلو مشکل دارد

نتایج پرفراز و نشیب یوونتوس در فصل جاری باعث شده برخی تصور کنند آندره پیرلو گزینه مناسبی برای هدایت این تیم نیست و نمی تواند در تورین به موفقیت دست یابد. اما آنتونیو کاسانو مدعی شد به پیرلو و موفقیت او ایمان دارد، اما تاکتیک های او باعث شده شرایط برای رونالدو در میدان دشوار شود. البته ستاره پرتغالی در حال حاضر در صدر جدول گلزنان سری آ قرار داشته و از نظر میانگین گلزنی شرایط خوبی دارد.

آنتونیو کاسانو گفت: "اینتر شرایط را برای یوونتوس دشوار ساخت. من تصور می کردم یووه عملکرد بهتری در این دیدار ارائه دهد. البته من چندی پیش نیز گفتم که کریستیانو رونالدو با افکار تاکتیکی اندره پیرلو مشکل داشته و در تیم فعلی خوب جا نیفتاده است. من بازیکنی مانند رونالدو را که 800 گل به ثمر رسانده را قضاوت نمی کنم. اما با آغاز دوران جدید با افکار پیرلو شما شاهد این هستید که یوونتوس به دنبال پرس از جلو است و این سیستم شرایط را برای رونالدو دشوار ساخته است.

من چیز خاصی از رونالدو در بازی های اخیر یوونتوس و خصوصا تاثیرگذاری او در بین خطوط نمی بینم. البته من به تاکتیک های آندره پیرلو ایمان دارم و به نظرم او آینده ای روشن در عرصه مربیگری خواهد داشت، اما حالا در موقعیت انتقال برای یوونتوس قرار داریم و این مشکل بزرگی است."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mmpew

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دستمزد رونالدو در یوونتوس چقدر است؟