تاریخ انتشار: 1399/11/14 13:20
کد خبر: 45271

پوچتینو: فوق‌العاده خواهد بود اگر فرصت سرمربیگری مسی برایم فراهم شود

سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن از علاقه‌اش برای جذب فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا سخن گفت.
پوچتینو: فوق‌العاده خواهد بود اگر فرصت سرمربیگری مسی برایم فراهم شود

مائوریسیو پوچتینو که به تازگی جانشین توماس توخل در پاری‌سن‌ژرمن شده، در گفت‌وگو با «رادیو مونت‌کارلو» در خصوص شایعه علاقه‌مندی این باشگاه فرانسوی برای جذب فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا گفت: باشگاه استراتژی رو به پیشرفتی دارد. اگر فرصت سرمربیگری لیونل مسی فراهم شود، فوق‌العاده خواهد بود اما اگر این فرصت هم به من دست ندهد، مشکلی نیست.

وی افزود: من و مسی عشق مشترکی به نیولز اولدبویز داریم و هر دو پیراهن این تیم را به تن کرده‌ایم اما باید ببینیم چه خواهد شد. نمی‌شود پیش‌بینی کرد آینده برای ما چه سرنوشتی را رقم خواهد زد و اینکه آیا مسیرمان با هم یکی خواهد شد یا خیر!

سرمربی آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن همچنین درباره دو ستاره تیمش که قرارداد فعلی‌شان در پایان ماه ژوئن 2022 به پایان می‌رسد، اظهار داشت: من فکر می‌کنم امباپه و نیمار برای مدت طولانی در پاری‌سن‌ژرمن خواهند ماند و تردیدی از این بابت ندارم. من خیلی خوشبین هستم و باشگاه سخت در تلاش است تا در مذاکرات موفق باشد و کیلیان و نیمار را حفظ کند.

پوچتینو تصریح کرد: به غیر از اطلاعاتی که در این زمینه دارم، این حس را دارم که نیمار و امباپه خواهند ماند اما چیزی که می‌بینم هر دوی آنها خوشحال هستند و از بازی کنار هم در اینجا لذت می‌برند و باشگاه هم برای حفظ هر دوی آنها در تلاش است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zbpdj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 پیشنهاد ۳ ساله پاری‌سن‌ژرمن به راموس