تاریخ انتشار: 1399/11/14 13:44
میخواهم در پرتغال بمانم و بجنگم
کد خبر: 45269

پاسخ علیپور به شایعه بازگشت به پرسپولیس

مهاجم گلزن سابق پرسپولیس که اکنون در ماریتیمو پرتغال حضور‌ دارد بعد از مدت‌ها سکوت اکنون به شایعه بازگشت به ایران پاسخ می‌دهد.
پاسخ علیپور به شایعه بازگشت به پرسپولیس

بعد از پنج فصل حضور در پرسپولیس، علی علیپور وارد چالش جدیدی شد و با حضور در فوتبال اروپا و تیم ماریتیمو پرتغال تجربه جدیدی را دنبال می‌کند. با این‌حال نیمکت نشینی در ابتدای کار و دوری چند ماهه از شادی گل این روزها شایعات جدیدی را درباره او شکل داده است؛ بازگشت به پرسپولیس و پاسخ مهاجم سابق نسبت به این موضوع.

 

اول درباره شرایطت در پرتغال بگو. چند ماهی هست که آنجا هستی . اوضاع اونطور که فکر می‌کردی پیش رفته؟

طبیعتا تا بخواهم در کشوری که یک فوتبال حرفه‌ای دارد جا بیفتم نیاز به زمان بیشتری دارم. من هم تازه اومدم و کار طبیعتا سخته. طبیعی هم هست که کارمن  با نیمکت نشینی آغاز بشه چون من دیر به تیم اضافه شدم و تا بتونم خانواده‌ام را کنار خودم بیاورم زمان لازم هست .در نهایت به لطف کسانی که اینجا بودند و رفتار باشگاه خوب شرایط خوبه و من راضی‌ام.

 

*بازیکن تازه وارد وقتی به تیم جدید میره فضا چندان تو رختکن به نفعش نیست و قطعا تو پرسپولیس هم اینو تجربه کردی. حالا تو کشور دیگه قطعا شرایط سخت‌تر هم می‌تونست باشه. درباره جو رختکن، برخورد بازیکنان و سرمربی تیم هم صحبت کن.

درست میگی اما یه قاعده درباره همه یکسانه اینکه باید حرفه‌ای باشی،چه تازه وارد و چه باتجربه.در رختکن پرسپولیس من آقای گل این تیم بودم و شکر خدا رابطه خیلی خوبی با بچه ها داشتم. ولی اینجا همه چی حرفه‌ای و بر پایه نظم است.. چند وقت پیش هم  یک مصدومیت جزیی داشتم که یک مقدار کارم را سخت کرد البته که خوب باهاش کنار اومدم و در ادامه تونستم یواش یواش به ترکیب اضافه بشم. کم کم فرصت بازی پیدا کردم امیدوارم که اولین گلم را هر چه زودتر بزنم.

 

الان فوتبال پرتغال چند تا مهاجم لیگ ایرانه داره. مهدی طارمی، شهریار مغانلو و تو. این موضوع رو چطور میبینی؟

 

عالی.  هر کدام از این دوستان اسمشون هم اعتباری برای کشور ما است و همه ایرانی هستیم همه برای یک پرچم تلاش می‌کنیم. مهدی هم خیلی خوب جا افتاده است. من و شهریار هم در تلاش هستیم. شکر خدا شهریار هم گل زد. همیشه از موفقیت دوستانم خوشحال بودم و باز هم برای آنها اتفاقات بهتری را آرزو می‌کنم.

 

 

شرایط برای مهدی بهتر پیش رفت. چقدر فکر میکنی اینکه اول یک فضای دیگه (لیگ قطر) رو تجربه کرد و بعد به اروپا اومد رو تو موفقیتش تاثیرگذار می‌دونی؟

به نظرم سرنوشت هر فوتبالیستی به تبسم و لطف خدا مقدر شده. اصلا چیزی نیست که بخوای بگی اگه می‌رفتم اینجا یا اگه می‌رفتم اونجا اینجور یا اونجور می‌شد. من یک تصمیم حرفه ای گرفتم .قبلش هم کلی مشورت کردم.کلی مشاوره گرفتم و در نهایت به این رسیدم.

 

به هرحال بدون تعارف تو از و روحیه مبارزه طلبی برخورداری و این مساله را در پرسپولیس نشون دادی. فکر میکنی شرایطت چطور پیش بره؟

بحث این نیست که الان به عقب برگردم باز چه تصمیمی خواهم گرفت. مهم این بود که در آن لحظه باید تصمیم میگرفتم .تصمیمی که  برای خودم، خانواده‌ام، فوتبال کشورم مهم بود. یادتون باشه که من 5 سال توی پرسپولیس بودم و علی آقای گل صدام می‌کردن که چیز کمی نیس. ولی دوست داشتم یه چالش حرفه‌ای جدید تجربه کنم.آدمی هم هستم که سختی زیاد کشیدم و مبارزه طلبی در وجودم هست. همونطور که به عنوان یه جوان گم نام از راه آهن اومدم پرسپولیس و حتی تا فینال آسیا هم رفتم و بازی کردم .

 

حرف پرسپولیس و فینال آسیا شد.چقدر احتمال داره برگردی؟اینجا شایعه‌ش هست.

خودتون دارید میگید شایعه،  پس منم بهش میگم شایعه  . من اینجا دارم تلاش میکنم و هر روز به این عشق و امید تمرین میکنم که خودمو به تیم به طرفدارای تیم و سرمربی و مدیرای باشگاه ثابت کنم و نشون بدم .

علی علیپور

*در مورد اون ویدئوی منتشر شده از آقای رسول پناه حرفی داری؟

کلا در مورد آقا رسول پناه هیچ صحبتی ندارم .همه چیز به وقتش مشخص میشه الان مهم پرسپولیسه که در آرامش نتیجه بگیره . دوست دارم که اینجا در کنار خانواده در آرامش بتونم توی کارحرفه‌ایم پیش برم و توی ترکیب جا بیفتم و گل بزنم . این از همه چیز مهمتره.

 

*درباره فوت مرحوم میناوند هم می‌خواستم ازت بپرسم.

همه شوکه شدیم و اشک ریختیم. غم بزرگی بود.دوست دارم به همه هموطنام بگم که یادتون باشه این ویروس لعنتی شوخی نداره. آقا مهرداد حیف بود. یه آدمایی هستن که با لبخندشون هم ماها انرژی مثبت میگیریم یکی از اونها آقا مهرداد .هنوز هم سخته که بگم مرحوم مهرداد میناوند چون مهرداد میناوند رو نمیشه اینجوری صداش کرد .او فردی بود که مورد احترام بود تو باشگاه پرسپولیس و تیم ملی و جزو اولین لژیونرهای فوتبال ما بود که هنوز هم رکورد دار لیگ قهرمانان اروپاست و همیشه و تو همه شرایط های سخت بلااستثنا باهام صحبت میکرد و حمایتم میکرد و با صحبتهاش بهم انگیزه میداد. خدا بیامرزه آقا مهرداد رو و روحش شاد. انشاالله که علی آقا انصاریان هم با دعا خیر مردم عزیز بتونند هر چه زودتر سلامتیشون رو به دست بیارن و در کنار خانواده محترمشون باشن .

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xe9al

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رسمی / علی علیپور به ماریتیمو پرتغال پیوست