تاریخ انتشار: 1399/11/22 22:50
کد خبر: 44865

رئیس سابق یوونتوس: دوست ندارم جای دختر یا همسر آنتونیو کونته باشم

جیووانی کوبولی، رئیس سابق یوونتوس، درباره رفتار شب گذشته آنتونیو کونته و درگیری او با آندره آنیلی صحبت کرد.
 رئیس سابق یوونتوس: دوست ندارم جای دختر یا همسر آنتونیو کونته باشم

شب گذشته دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا بین یوونتوس و اینتر در ورزشگاه آلیانز شهر تورین برگزار شد که نهایتاً این مسابقه با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا با توجه به پیروزی بیانکونری در بازی رفت، این تیم آندره پیرلو باشد که به فینال رقابت‌های جام حذفی صعود کرده است.

اما مسابقه شب گذشته بین دو تیم یوونتوس و اینتر دارای حواشی بسیار زیادی بود که مهمترین آنها به پایان بازی برمی‌گشت؛ جایی که آندره آنیلی بعد از پایان بازی رو به سرمربی اینتر فریاد زده و طبق گزارشات منتشر شده علیه او فحاشی کرده است. اما پس از این صحبت های کونته، مشخص شد که سرمربی اینتر خودش نیز چندان بی تقصیر نبوده و در راه رفتن به تونل ورزشگاه در بین دو نیمه، به آنیلی و مدیران یووه که روی سکوها حاضر بودند، باحرکت دست توهین کرده است.

در همین ارتباط جیووانی کوبولی، رئیس سابق یوونتوس صحبت های جالبی را در رابطه با این درگیری مطرح کرده و می‌گوید: " آندره آنیلی بعد از یک بازی پر تنش خودش را مقابل آنتوریو کونته تخلیه کرد. او از کلمات توهین آمیز استفاده کرد و این یک اشتباه بود. کونته مطمئناً یک مربی بسیار شایسته محسوب می‌شود اما کمی پرخاشگر است. من نمی خواهم همسر یا دختر او باشم. او دارای ارزش های فنی بالایی است اما در سطح شخصی شرایط کمی متفاوت است."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qe98p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 یوونتوس تشنه فتح جام است