تاریخ انتشار: 1399/11/23 09:33
کد خبر: 44842

رئیس باشگاه پورتو:چرا برای طارمی کارت قرمز خواستید؟

رئیس باشگاه پورتو بعد از پایان بازی این تیم مقابل براگا به شدت علیه وزیر ورزش و داوران فوتبال این کشور انتقاد کرد.
رئیس باشگاه پورتو:چرا برای طارمی کارت قرمز خواستید؟

دیدار تیم پورتو در بازی رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال مقابل براگا جنجالی شد. این مسابقه در حالی که تا دقیقه ۱۲+۹۰ به سود پورتو در جریان بود، در نهایت با نتیجه تساوی یک - یک خاتمه یافت. دو بازیکن تیم پورتو یعنی «لوییس دیاز» در دقیقه ۷۰ و «اوریبه» در دقیقه ۷+۹۰ با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شدند و این تیم در لحظات پایانی ۹ نفره بازی کرد. اخراج اوریبه در حالی رقم خورد که کمک داور ویدئویی به داور میدان درخواست بازبینی صحنه و در نهایت اخراج بازیکن پورتو را داد.

در پایان مسابقه، «پینتو داکوستا» رئیس باشگاه پورتو در سالن نشست خبری حاضر شد و در حالی که به شدت عصبانی بود، علیه داوری این مسابقه و وزیر ورزش پرتغال صحبت کرد.

وی گفت: کافی است. می‌خواهیم در فوتبال آرامش داشته باشیم. بیش از این با تلاش بازیکنان، مربیان و هواداران پورتو بازی نکنید. من به آرامش متوسل می‌شوم اما می گویم وزیر ورزش نداریم. نمی‌توانم از دولت درخواست کمک کنم چون وزیر او بدون خاکسپاری درگذشت و توسل به آنچه وجود ندارد، بی فایده است.

رئیس باشگاه پورتو سپس پیکان انتقادات خود را به سمت «هوگو میگوئل» کمک داور ویدئویی گرفت و افزود: فقط می‌خواهم درباره واقعیت‌ها صحبت کنم نه گل‌ها. آقای هوگو میگوئل کمک داور ویدئویی بازی امروز بود. او در بازی پورتو با بنفیکا هم داور بود. در آن مسابقه وقتی مهدی طارمی کارت زرد گرفته بود، او برای درخواست کارت قرمز مداخله کرد. امروز او توجه خود را به یک حرکت کاملاً غیر معمول جلب کرد و توجهی به حرکت‌های خیلی خطرناک‌تری که در بازی رخ داده بود، نکرد.

پینتو داکوستا ادامه داد: در فینال لیگ کاپ پرتغال، وقتی یکی از بازیکنان اسپورتینگ روی بازیکن تیم براگا مرتکب خطا شد و کارت زرد داشت، این داور مداخله‌ای نکرد. اگر اتفاقات بازی امروز و تحرکاتی که صورت گرفته است را بررسی کنید به معیارهای دوگانه می‌رسید.

رئیس باشگاه پورتو همچنین اعلام کرد که در جریان بازی شب گذشته، پیام‌هایی از هواداران پورتو دریافت کرده بود که تیمش را از بازی با براگا از زمین بیرون بکشد. وی گفت: از همه اعضای تیم پورتو می‌خواهم آرام باشند. نمی‌توانند ما را خم کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2reonw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل طارمی در دقیقه ۱۲+۹۰ سوخت/ آمبولانسی که جهانی شد!