تاریخ انتشار: 1399/11/24 13:23
کد خبر: 44779

توخل: از بازیکنانم انتظار بیشتری داشتم

سرمربی تیم فوتبال چلسی معتقد است که شاگردانش می‌توانستند عملکرد بهتری از خود مقابل بارنزلی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس به نمایش بگذارند.
توخل: از بازیکنانم انتظار بیشتری داشتم

توماس توخل که شاگردانش شب گذشته (پنجشنبه) با برتری یک بر صفر در خانه بارنزلی دسته اولی جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس را به دست آوردند، پس از این دیدار گفت: بین دو نیمه تغییراتی در خط دفاع به وجود آوردیم و مارکوس آلونسو را به خاطر همین تغییر تاکتیکی بیرون کشیدیم. آندریاس کریستنسن هم دچار سردرد شده بود و به همین خاطر او را هم از ترکیب خارج کردیم. تغییراتی که بین دو نیمه ایجاد کردیم، کار ما را در نیمه دوم برای حضور در نیمه حریف راحت‌تر کرد و بر فشاری که بارنزلی در نیمه اول بر ما وارد کرد، غلبه کردیم.

وی افزود: ما نیمه دوم را عالی شروع کردیم و به طور مرتب در نیمه زمین حریف بودیم. پس از به ثمر رساندن گل احساس این را داشتم که بارنزلی دست به ریسک بیشتری خواهد زد، اما ما خودمان هم کمی عقب‌نشینی کردیم. ما در ادامه بازی شجاعت لازم را نداشتیم و برای مدت زمان زیادی از نیمه دوم در لاک دفاعی فرو رفتیم. ما می‌توانستیم بهتر بازی کنیم، از این رو از بازیکنان انتظار بیشتری داشتم، اما نگرانی از این بابت ندارم.

توخل همچنین درباره رویارویی شاگردانش با شفیلدیونایتد در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی انگلیس، اظهار داشت: بازی با شفیلدیونایتد سخت خواهد بود. آنها تیمی خیلی فیزیکی هستند که حریف‌شان را تحت فشار زیادی قرار می‌دهند. شفیلدیونایتد تیمی سازمان‌یافته است و خوشحالم که در خانه خود به مصاف آنها می‌رویم. این چیزی بود که ما می‌خواستیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dj6nq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی چلسی به احتمال جذب دو ستاره واکنش نشان داد