تاریخ انتشار: 1399/11/27 17:56
کد خبر: 44572

راموس رئال را ترک خواهد کرد

مجری برنامه معروف ال چیرینگیتو شب گذشته ادعا کرد که سرخی راموس درایان فصل رئال را ترک می کند.
راموس رئال را ترک خواهد کرد

/به نقل از مارکا، سرخیو راموس کاپیتان رئال هفته ها در مذاکره با باشگاه برای تمدید قرارداد بود ولی در نهایت اطلاع داد که شرایط جدید برای او پذیرفتنی نیست. راموس حاضر نیست یک ساله بدون افزایش دستمزد تمدید کند و به سران باشگاه گفته است که پی اس جی به او پیشنهادی بهتر ارائه داده است.
در حالی که گفته می شود اخیرا او با فلورنتینو پرز رئیس رئال مذاکراتی مثبت داشته و حتی شب گذشته در ورزشگاه دی استفانو با سه مدیر بلندپایه باشگاه سرپایی گفت و گو کرد، چوزپ پدررول مجری برنامه ال چیرینگیتو و از منابع مطمئن و نزدیک به باشگاه رئال معتقد است که راموس تصمیم قطعی خود را گرفته و در پایان فصل جدایی اش حتمی است.

پدررول گفت:« راه بازگشتی نیست. راموس تصمیمش را گرفته و در پایان فصل از رئال خواهد رفت. هدف راموس بازگشت هر چه زودتر به میادین است و می خواهد در بازی های باقیمانده، تمام توانش را برای موفقیت رئال در زمین بگذارد تا با وجدانی راحت جدا شود.

سران باشگاه نیز به اطمینان رسیده اند که دیگر شانسی برای تمدید با راموس نیست. از نظر من راموس در حال ارتکاب اشتباهی بزرگ است. او باید 10 درصد از قراردادش را کاهش داده و قراردادش را تمدید کند هرچند که این حق را دارد که برای سال های پایانی فوتبالش به باشگاهی دیگر برود و دستمزدی بالاتر دریافت کند.

او متاسفانه شرایط فعلی باشگاه را درک نکرده است. رئال از 900 میلیون یورو درآمد در سال به 600 میلیون یورو رسیده و نمی تواند درخواست مالی راموس را قبول کند. در باشگاه اکنون باید به فکر برگزاری مراسم خداحافظی آبرومند برای راموس باشند تا اتفاقات گذشته در مورد بازیکنانی چون فرناندو هیه رو، رائول و ایکر کاسیاس تکرار نشود.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/455z8d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمرین امروز رئال و ادامه یک غیبت نگران کننده