تاریخ انتشار: 1399/11/28 22:46
کد خبر: 44496

کریس رونالدو بیش از هر مهاجمی من را اذیت کرده

آندره آ بارزالی، مدافع سابق یوونتوس تمجید ویژه ای از کریستیانو رونالدو انجام داد.
 کریس رونالدو بیش از هر مهاجمی من را اذیت کرده

فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس در طول دوران حرفه‌ای خود به اکثریت قریب به اتفاق افتخارات ممکن دست یافته است. کریستیانو رونالدو پنج مرتبه نیز جایزه توپ طلا را به دست آورده و اکنون مدافع سابق یوونتوس یعنی آندره‌آ بارزالی از او به عنوان سخت‌ترین رقیبی که در برابرش قرار گرفته یاد کرده است.

آندره‌آ بارزالی، مدافع سابق بیانکونری در مصاحبه ای پیرامون این موضوع گفت: " مهاجمی که بیشتر از همه مرا به سختی انداخته است؟ رونالدو همیشه به ما گل می زد بنابراین قرار گرفتن برابر او همیشه دشوار بود. همچنین دیدیه دروگبا نیز بازیکنی بود که نیروی فوق العاده ای داشت.

به نظر من رونالدو بهترین تمام کننده تمام ادوار است. او به روش های مختلف برای شما گلزنی می کند. رکوردهای گلزنی او گویای همه چیز است. شور و انگیزه او مسائلی باورنکردنی محسوب می شوند."

گفتنی است رونالدو با وجود رسیدن به اوسط دهه سوم زندگی خود همچنان در فرم فوق العاده ای به سر می‌برد و یکی از آماده ترین بازیکنان دنیا محسوب می‌شود. یوونتوس فردا شب در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پرتغال رفت و قطعاً آنها برای موفقیت در این تورنمنت روی درخشش فوق ستاره پرتغالی حساب ویژه ای باز کرده اند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/455zjq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 کریس رونالدو بالاخره پنالتی خراب کرد(عکس)