تاریخ انتشار: 1399/11/29 18:03
کد خبر: 44447

ایجنت گرت بیل پاسخ مورینیو را داد

جاناتان بارنت مدیر برنامه های گرت بیل مثل همیشه در قامت دفاع از این بازیکن ظاهر شد.
 ایجنت گرت بیل پاسخ مورینیو را داد

 زمانی کارلو آنچلوتی، زمانی زیدان و حالا ژوزه مورینیو؛ به نظر می رسد جاناتان بارنت مدیر برنامه های گرت بیل با همه مربیان او مشکل دارد.

گرت بیل از تابستان امسال به صورت قرضی برای تاتنهام بازی می کند ولی در این تیم هم مثل رئال نیمکت نشین است. بازگشت بیل به لندن برای او توفیقی نداشته و هنوز نتوانسته مورینیو را به ایده هایش متقاعد کند.

پس از بازی اخیر تاتنهام برابر سیتی که با سه گل مغلوب شد، مورینیو به بیل برای پست اینستاگرامی اش تاخت و او را متهم به فریب اذهان عمومی کرد. بیل هفته پیش و پس از اینکه مورینیو شرایط بدنی اش را مطلوب توصیف نکرد، در اینستاگرامش تصویری منتشر کرد و نوشت:« یک تمرین خوب.»

مورینیو از این حرکت بیل عصبانی بود و به شدت علیه او تاخت.

جاناتان بارنت در پاسخ به اظهارات آقای خاص گفت:« وقتی می گویند چه بلایی بر سر بیل آمده، پاسخم این است که گرت در تاریخ فوتبال بیشتر از هر بازیکن بریتانیایی در یک کشور خارجی جام برده است. اتفاقی که باعث شده از لحاظ اقتصادی شرایطش به قدری مطلوب باشد که برای باقی زندگی اش به اندازه کافی پول جمع کند.»

گرت بیل احتمالا در پایان فصل به رئال بر می گردد تا سال آخر قراردادش را پشت سر بگذارد. او سالانه 17 میلیون یورو خالص از رئال دستمزد می گیرد. در حال حاضر نیمی از این دستمزد را تاتنهام پرداخت می کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zbxbn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دو ستاره گرانقیمت رئال به منچستریونایتد می روند؟!