تاریخ انتشار: 1399/12/02 18:59
کد خبر: 44297

دورتموند چاره ای جز فروش ارلینگ هالند ندارد

به نظر می رسد باشگاه دورتموند تابستان امسال کار دشواری برای حفظ ارلینگ هالند ستاره نروژی خود پیش رو داشته باشد.
 دورتموند چاره ای جز فروش ارلینگ هالند ندارد

ارلینگ هالند از ژانویه 2020 که به دورتموند پیوست پیوست، در کانون شایعات قرار داشته است. البته همه اینها نیز باعث نشده تا او دست از درخشش بردارد و بهترین گلزن تیمش در یک سال و نیم گذشته بوده است. هالند اخیرا در بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر سویا دبل کرد تا بار دیگر توجهات را به خود جلب کند.

در اسپانیا صحبت از علاقه جدی رئال مادرید است؛ ضمن اینکه به سبب سال ها بازی پدرش در تیم های انگلیسی، لیگ برتری ها نیز مشتاق جذب او هستند.

طبق ادعای دیلی میل، بندی در قرارداد هالند وحود دارد که به او اجازه می دهد تابستان 2022 برای جدایی اقدام کند. بر خلاف شایعات، بند فسخ 75 میلیون یورویی در قرارداد او نیست ولی دورتموند قبول کرده است که تابستان 2022 در صورتی که خود بازیکن بخواهد، با فروشش موافقت کند و حتی بر سر قیمت انتقال نیز سختگیری نکند.

همین بند شاید باعث شود تا دورتموند امسال و در صورت رسیدن پیشنهادی خوب، هالند را واگذار کند و این همان نقطه امیدواری رئال و باشگاه های انگلیسی است. باشگاه آلمانی می داند که تابستان 2021 در واقع آخرین شانس برای کسب مبلغی مناسب از راه فروش هالند است و احتمالا در برابر پیشنهاد مالی خوب مقاومت نخواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/366oy7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



رکوردی خاص برای هالند