تاریخ انتشار: 1399/12/03 22:45
کد خبر: 44225

کونته: در مقابل یک تیم قدرتمند از فرصت‌هایمان بهترین استفاده را کردیم

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر، از عملکرد شاگردانش برابر میلان تمجید کرد.
 کونته: در مقابل یک تیم قدرتمند از فرصت‌هایمان بهترین استفاده را کردیم

اینتر بعد از حذف از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و کوپا ایتالیا حالا تمام تمرکز خود را روی سری آ قرار داده است. شاگردان آنتونیو کونته امروز با ارائه یک نمایش فوق‌العاده با سه میلان را در دربی دلامادونینا شکست دادند تا علاوه بر کسب سه امتیاز ارزشمند فاصله را به چهار امتیاز افزایش داده و گام بلندی به سمت فتح اسکودتو برداشته باشند.

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر، در پایان بازی گفت: " بازیکنان من شایسته ستایش هستند. در این بازی کاملا آماده ظاهر شدیم و آنها قهرمانان اصلی میدان بودند. این یک بازی خوب و دربی با فشار بسیار بالا بوده چرا که هر دو تیم در بالای جدول حضور دارند. خوشحالم چرا که در مقابل یک تیم قدرتمند از فرصت‌هایمان بهترین استفاده را کردیم.

میلان و پولی به خاطر کاری که انجام داده اند شایسته تقدیر هستند. ما می‌خواهیم این پیروزی را به هواداران خود تقدیم کنیم. من از دو بازی بعدی برابر جنوا و پارما می ترسم. در این مسابقات است که باید نشان دهیم گام دیگری برای حضور در صدر جدول سری آ برداشته‌ایم. قطعا اعتماد به نفس بعد از چنین پیروزی‌های افزایش پیدا می‌کند. پیروزی امروز تأیید کرد که ما در حال پیشرفت هستیم. ما باید این مسیر را ادامه دهیم. نتایج خوب به ما کمک می کنند و برای من راحت تر است که بازیکنان نقش های خود را درک کنند."

پیشرفت پریشیچ و اریکسن: " پیشرفت این دو بازیکن باعث افتخار من است. بارلا وقتی به اینتر آمد سریعاً با شرایط کنار آمد اما برخی بازیکنان به زمان بیشتری احتیاج دارند. اریکسن نیز به زمان نیاز دارد. او تاکتیک‌های ما را درک کرده و همین مسئله درمورد پریشیچ نیز صدق می‌کند. او توانایی باورنکردنی دارد و باید بیشتر به خودش باور داشته باشد."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/366om7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 کونته: تاوان شکست در بازی رفت مقابل یوونتوس را دادیم