تاریخ انتشار: 1399/12/04 00:17
کد خبر: 44213

پیولی: در نیمه اول انسجام کافی نداشتیم/از نتایجی که تا این مقطع کسب کرده‌ایم راضی هستیم

سرمربی تیم فوتبال میلان به هواداران وعده داد که برای جبران شکست سنگین در دربی دلامادونینا تلاش کند و دلیل تعویض ستاره سوئدی تیمش را هم توضیح داد.
 پیولی: در نیمه اول انسجام کافی نداشتیم/از نتایجی که تا این مقطع کسب کرده‌ایم راضی هستیم

استفانو پیولی پس از باخت 3 بر صفر امشب (یکشنبه) تیم فوتبال میلان مقابل اینتر در هفته بیست‌و‌سوم سری A ایتالیا که فاصله روسونری با صدر جدول رده‌بندی را به 4 امتیاز کاهش داد، به شبکه DAZN گفت: گل اول اینتر ضربه سنگینی به ما زد. در نیمه اول انسجام کافی نداشتیم و باید بهتر از این کار می‌کردیم. حقش بود که در نیمه دوم یک گل بزنیم.

پیولی در پاسخ به این سؤال که آیا از عملکرد زلاتان ابراهیموویچ ناراضی بود که او را تعویض کرد، اظهار داشت: عملکرد یک مهاجم به عملکرد تیمش بستگی دارد. در نیمه نخست ما برای نزدیک شدن به محوطه جریمه حریف مشکل داشتیم اگرچه باز هم موقعیت‌هایی داشتیم. زلاتان خودش خواست تعویض شود چون پایش دچار گرفتگی شده بود. در نیمه دوم ما شوت‌های بیشتری به سمت چارچوب حریف شلیک کردیم و هاندانوویچ (دروازه‌بان اینتر) چند واکنش فوق‌العاده انجام داد. هفته سختی بود اما ما به این نتایج واکنش نشان خواهیم داد. چگونه؟ قدرت ما در تعادل داشتن است. ما به کارمان ایمان داریم. ما باید واقع‌گرا باشیم. تا یک سال پیش یا حتی سه ماه پیش ما از بودن در جایگاه فعلی‌‌مان راضی هم بودیم. الان اما می‌گویم که ما راضی نیستیم چون یک دربی را باختیم و امید داشتیم نتیجه‌ای بهتر از این کسب کنیم اما ما نباید فراموش کنیم که چه راهی را در پیش گرفته بودیم.

سرمربی روسونری ادامه داد: در سه بازی اخیر ما بهترین عملکردمان را انجام ندادیم و می‌دانیم که می‌توانیم بهتر از این‌‌ها بازی کنیم. بابت این باخت متأسفیم اما بازی بد آن چیزی بود که مقابل اسپتزیا ارائه کردیم نه این بازی. ما امروز تمام تلاش‌مان را برای ارائه بهترین عملکرد ممکن انجام دادیم. تنها تیمی (در ایتالیا) هستیم که در پلی‌‌اف لیگ اروپا بازی کرده و کلی مصدوم داشته و خیلی از آنها به دلیل همین مصدومیت‌ها غایب بوده‌اند. این طبیعی است. می‌دانستیم چنین فصلی در انتظارمان است و به همین دلیل هم از نتایجی که تا این مقطع کسب کرده‌ایم راضی هستیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mmon5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 پیروزی خانگی کالیاری مقابل کروتونه قعرنشین