تاریخ انتشار: 1399/12/08 02:06
در دیدار برابر آتالانتا؛
کد خبر: 44010

استفاده ایسکو از آخرین فرصت زیدان

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، بسیاری را با استفاده از ایسکو از ابتدای بازی و به عنوان شماره 9 کاذب در ترکیب سفیدها در دیدار شب گذشته برابر آتالانتا ، شگفت زده کرد اما او موفق شد پاسخ اعتماد سرمربی خود را بدهد.
استفاده ایسکو از آخرین فرصت زیدان

ایسکو در نقش شماره 9 کاذب، که پست تخصصی او نبود، در بازی برابر آتالانتا بسیار خوب ظاهر شد و نشان داد که ممکن است این بازی نقطه عطفی در زندگی حرفه ای او باشد.

هافبک اسپانیایی از فصل 19-2018 و از زمان مربیگری خولن لوپتگی در رئال مادرید، دیگر نتوانسته به صورت مداوم یکی از یازده نفر اصلی این تیم باشد.

در واقع ایسکو از تاریخ هشتم نوامبر تنها در یک بازی از ابتدا در ترکیب رئال مادرید به میدان رفته است؛ آن هم در کوپا دل ری و برابر آلکویانو. او در چمپیونزلیگ نیز در مرحله گروهی تنها 17 دقیقه به میدان رفت.

ایسکو در بازی برابر آتالانتا توانست بسیار خوب در کنار لوکا مودریچ و تونی کروس بازی کند و در طرح ریزی حملات رئال تا دقیقه 76 که از زمین بازی بیرون رفت، نقش پررنگی داشت.

هر چند در این فصل ستاره 28 رئال تنها 532 دقیقه بازی کرده اما زیدان بارها نشان داده که ایسکو در برنامه های او جا دارد.

ایسکو در پنجره نقل و انتقالات ژانویه قصد ترک لوس بلانکوس را داشت و می خواست به تیمی بپیوندد که در آنجا به او بازی برسد، اما پس از جدایی مارتین اودگارد که تعداد هافبک های رئال را به پنج نفر رساند، ایسکو تصمیم گرفت که بماند.

تصمیم ایسکو به ماندن به نظر می رسد که تصمیم درستی بوده و او دارد بار دیگر تبدیل به یکی از بازیکنان اصلی مورد استفاده زین الدین زیدان درترکیب رئال مادرید می شود و همچنین توانسته به ثبات خوبی در آمادگی و فرم خود برسد.

این شاید آخرین فرصت ایسکو برای تبدیل شدن به مهره ای کلیدی در رئال مادرید باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jmxjk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش ایسکو به جدایی رونالدو از رئال؛ همه چیز در دستان اوست!