تاریخ انتشار: 1399/12/09 23:08
کد خبر: 43902

جرارد پیکه: در وضعیت ایده آل نیستیم، اما تیم هنوز اعتماد به نفس دارد

جرارد پیکه، مدافع باتجربه بارسلونا مدعی شد آنها تا پایان فصل مبارزه خواهند کرد.
 جرارد پیکه: در وضعیت ایده آل نیستیم، اما تیم هنوز اعتماد به نفس دارد

بارسلونا امشب در خانه سویا موفق به کسب برتری 0-2 شد و حالا آنها اواخر هفته برای جبران شکست دور رفت در کوپا دل ری باید باز هم مقابل همین تیم بازی کنند. جرارد پیکه که امروز به علت مصدومیت در نیمه دوم تعویض شد، ابراز امیدواری کرد آنها قادر به جبران شکست 0-2 در کوپا دل ری برابر سویا باشند.

جرارد پیکه گفت: "مصدومیت من مسئله کوچکی بود. من مدتها بود که در ترکیب قرار نمی گرفتم و حالا بیشتر از حد انتظار بازی می کنم. البته از این نقش آفرینی و حضور در زمین خوشحال هستم. آخرین باری که مصاحبه کردم در حال سپری کردن روزهای دشواری بودیم و حالا ما به این بارسلونا افتخار می کنیم.

تیم روزهای سختی را سپری کرده و حالا پیشرفت کرده است. فکر می کنم امروز نشان دادیم که بارسلونا هنوز زنده و رقابت طلب بوده است و چهارشنبه ما برای صعود مقابل سویا مبارزه خواهیم کرد.

بازی های لیگ را نیز پشی رو داریم. لحظات سخت تری از این مقطع را سپری کرده ایم، ما در وضعیت ایده آل نیستیم، اما تیم هنوز اعتماد به نفس دارد و امیدواریم که بتوانیم کاری انجام دهیم. همه چیز بسته به روحیه و ذهنیت تیم است. در طول دوران حضور در بارسلونا از نظر تعدد مصدومان شرایطی از این دشوارتر هم تجربه کرده ام، اما اگر از نظر ذهنی در شرایط خوبی باشیم، مهم نیست چه بازیکنی در ترکیب قرار می گیرد.

روحیه تیمی مهم است. اگر روز چهارشنبه موفق به صعود سویم شرایط فصل کاملا تغییر می کند. امید به آینده ما اجازه می دهد تا آخر فصل برای کسب عناوین مبارزه کنیم و این همان وظیفه ای است که از بارسا انتظار می رود."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2775zg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره بارسلونا ماندنی شد
ادعای Cadena SER: