تاریخ انتشار: 1399/12/10 00:54
کد خبر: 43889

اعلام ترکیب یوونتوس و ورونا؛ کولوسفسکی زوج رونالدو

یوونتوس که شدیدا دچار بحران مصدومیت است، در بازی مقابل ورونا مجبور شده از الکس ساندرو در خط دفاع سه نفره استفاده کند و کولوسفسکی نیز زوج رونالدو در خط حمله است.
اعلام ترکیب یوونتوس و ورونا؛ کولوسفسکی زوج رونالدو

پیرلو گزینه های زیادی برای چیدمان ترکیبش نداشت چرا که بونوچی، کیلینی، کوادرادو، آرتور و دیبالا مصدوم هستند. موراتا به علت عفونت ویروسی یک هفته کامل تمرین نکرده و دنیلو نیز محروم است. بیانکونری ها بدین ترتیب با سیستم 2-5-3 بازی میکنند که الکس ساندرو در پست دفاع میانی قرار می گیرد و کیه زا و برناردسکی در دو سمت زمین خواهند بود. کولوسفسکی تنها گزینه باقی مانده برای زوج رونالدوست و مک کنی استراحت کرده تا رمزی پشت مهاجمان بازی کند. از سویی ورونا هم کالینیچ، کولی و روئگ را برای بازی امشب در اختیار ندارد و یکی از بازیکنان این تیم (احتمالا مارکو بناسی) به کرونا مبتلا شده است. کوین لاسانیا در خط حمله جای گرفته و زاکانی و باراک نیز از او حمایت می کنند. دی مارکو از محرومیت برگشته و استورارو مقابل تیم سابقش بازی می کند.

ترکیب ورونا بدین شرح است : مانیانی، گونتر، لوواتو، فارائونی، استورارو، ایلیچ، دی مارکو، باراک، زاکانی، لاسانیا

یوونتوس هم با این ترکیب بازی می کند: شزنی، دمیرال، دلیخت، الکس ساندرو، کیه زا، بنتانکور، ربیو، برناردسکی، رمزی، کولوسفسکی و رونالدو.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qe77j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زوج خطرناکی که در پرسپولیس موفق نیستند