تاریخ انتشار: 1399/12/19 00:57
کد خبر: 43314

چلسی موفق به شکست اورتون شد

چلسی با ارائه یک نمایش حساب شده و با دو گل از سد اورتون عبور کرد.
چلسی موفق به شکست اورتون شد

چلسی امشب در یکی از حساس ترین بازی های هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان اورتون بود که نهایتاً این مسابقه با نتیجه 2-0 به سود تیم میزبان خاتمه یافت.

چلسی کار را بهتر آغاز کرد و چند حمله روی دروازه اورتون ترتیب داد. آن ها در دقیقه 16 اولین موقعیت مهم خود را روی دروازه حریف ایجاد کردند که البته ضربه جورجینیو با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه اورتون عبور کرد.

حملات چلسی بالاخره در دقیقه 32 نتیجه داد. مارکوس آلونسو حرکت بسیار خوبی را از جناح چپ ترتیب داد. ارسال مدافع اسپانیایی به دهانه دروازه با ضربه کای هاورتز همراه شد؛ ضربه ای که بعد از برخورد به بن گادفری، مدافع اورتون، وارد دروازه این تیم شد تا یک گل خودی به ثبت برسد و کار 1-0 شود.

نیمه دوم هم با برتری چلسی آغاز شد و این تیم می توانست در همان لحظات ابتدایی توسط مارکوس آلونسو به گل دوم دست پیدا کند اما ضربه این بازیکن دوباره توسط جردن پیکفورد مهار شد.

در دقیقه 53 چلسی توسط کای هاورتز به گل دوم دست یافت اما بعد از مراجعه داور به VAR مشخص شد که ستاره آلمانی در وضعیت آفساید قرار داشته بنابراین گل به ثمر رسیده توسط او مردود اعلام شد.

در دقیقه 64 کای هاورتز حرکت خوبی را در محوطه جریمه اورتون انجام داد که با خطای جردن پیکفورد متوقف شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. جورجینیو پشت توپ ایستاد و دروازه اورتون را باز کرد تا نتیجه 2-0 شود.

در ادامه نیز چلسی بازی را کنترل کرد تا نهایتا سه امتیاز حساس دیگر به دست آورد و علاوه بر بهبود جایگاه خود در جدول لیگ برتر انگلیس، روند فوق العاده آبی‌ها با سرمربی آلمانی یعنی توماس توخل نیز تداوم پیدا کرده باشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nppqo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 سولسشر: من نمی خواهم جنجال ایجاد کنم