تاریخ انتشار: 1399/12/20 02:11
کد خبر: 43234

کلوپ: نمی‌خواهم بهانه بیاورم اما نبود هواداران به ما ضربه زده است

سرمربی تیم فوتبال لیورپول بخشی از ناکامی‌‌‌های این تیم در رقابت‌‌های فصل جاری را ناشی از محروم بودن از حمایت هواداران می‌داند.
کلوپ: نمی‌خواهم بهانه بیاورم اما نبود هواداران به ما ضربه زده است

یورگن کلوپ سرمربی تیم فوتبال لیورپول در نشست خبری پیش از بازی خانگی امشب (چهارشنبه) تیمش برابر لایپزیگ در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، به خبرنگاران گفت: من پنج هزار بار گفته‌ام. فوتبال بدون حضور تماشاگران نمی‌تواند همان ورزشی باشد که ما دوستش داشتیم. ما جای خالی هواداران‌مان را واقعاً احساس می‌کنیم، چرا که ورزشگاه ما یکی از بهترین جو‌‌ها را در میان تمام ورزشگاه‌های جهان دارد. نمی‌خواهم بهانه بیاورم و نبودن هواداران را دلیل نتایج اخیرمان بدانم، اما حضور آنها در لحظات سخت می‌تواند به تیم کمک کند. من بی‌صبرانه منتظر روزی هستم که به آنها اجازه داده شود به ورزشگاه‌ها برگردند.

کلوپ افزود: در این فصل ما لحظات خوب هم داشته‌ایم. نمونه‌اش بازی‌های‌مان برابر تاتنهام و وستهام. مشکل تیم ما نداشتن ثبات است. در لیگ قهرمانان اما این ثبات را داشته‌ایم. لایپزیگ روند متفاوتی دارد چرا که آنها چهار بازی قبلی‌شان را برده‌اند. با این حال نتایج بازی‌های قبلی الزاماً روی بازی‌های بعدی تأثیر نمی‌گذارد.

 سرمربی لیورپول در مورد اینکه چرا تیمش در لیگ قهرمانان اروپا برخلاف رقابت‌های داخلی راحت‌تر پیروز می‌شود، اظهار داشت: به دو دلیل. یکی کیفیت بازی‌ها و به طور کلی مدل مسابقات. شما همیشه در بازی بعدی شانس پیروزی یا جبران دارید. بازی رفت ما و لایپزیگ هم تنها یک نیمه از رویارویی‌مان بوده است. من به توانایی‌های تیمم شک ندارم و مطمئنم که تیم‌مان به خوبی مبارزه خواهد کرد.

لیورپول به دلیل محدودیت‌های کرونایی در انگلیس، امشب از ساعت 23:30 در شهر بوداپست مجارستان از لایپزیگ پذیرایی خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jmm5l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 کلوپ: باید تا حد ممکن عالی باشیم