تاریخ انتشار: 1399/12/20 02:34
کد خبر: 43232

پوچتینو: برای صعود باید نمایشی بهتری از بازی رفت ارائه کنیم

سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن معتقد است برخلاف چیزی که به نظر می‌رسد، شاگردانش مأموریت بسیار حساسی برای کسب جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دارند.
پوچتینو: برای صعود باید نمایشی بهتری از بازی رفت ارائه کنیم

 با وجود پیروزی 4 بر یک پاری‌سن‌ژرمن در خانه بارسلونا در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، مائوریسیو پوچتینو سرمربی تیم پاریسی هنوز هم نگران است و به همین دلیل به شاگردانش توصیه کرد که نه تنها نباید در باد پیروزی بازی رفت بخوابند بلکه باید عملکرد بهتر از آن بازی ارائه کنند.

پوچتینو گفت: مهمترین چیز در فوتبال خوشبین بودن و خوشبین کردن دیگران است. ما مسابقه‌ای را پیش رو داریم که در آن باید کاملاً تمرکز داشته باشیم حتی بیشتر از بازی رفت در بارسلونا. باید حمله کنیم تا بازی را ببریم. ما اینگونه برای این بازی آماده شده‌ایم.

سرمربی آرژانتینی PSG افزود: شیوه‌ای که ما بازی را مدیریت می‌کنیم بسیار مهم خواهد بود، اما این در مورد دو تیم صدق می‌کند. باید در تمام 90 دقیقه حواس‌مان را جمع کنیم، اما در عین حال ما می‌خواهیم که بازی برگشت را هم مانند بازی رفت ببریم و صعود کنیم. برای بارسلونا احترام فراوانی قائل هستیم و می‌دانیم که مقابل این تیم کار سختی خواهیم داشت. به همین دلیل باید عملکردی مانند بازی رفت و حتی بهتر از آن ارائه کنیم تا به مرحله بعدی رقابت‌ها برسیم.

تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن و بارسلونا امشب (چهارشنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران در ورزشگاه پارک دو پرنس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3emmkp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پوچتینو: فوق‌العاده خواهد بود اگر فرصت سرمربیگری مسی برایم فراهم شود