تاریخ انتشار: 1399/12/21 22:59
کد خبر: 43113

پرز: ما زمانی به تاتنهام باز خواهیم گشت

پرز، دستیار مائوریسیو پوچتینو، که به همراه او در تاتنهام نیز حضور داشت و اکنون در PSG نیز همراه این سرمربی آرژانتینی است، می گوید که آنها روزی به تاتنهام بازخواهد گشت.
پرز: ما زمانی به تاتنهام باز خواهیم گشت

مائوریسیو پوچتینو پس از ترک تاتنهام اکنون به نقش خود در پاری سن ژرمن و زندگی در پاریس خو گرفته است اما به رغم اخراج شدن از تاتنهام، همچنان با کارفرمایان سابق خود ارتباط خوبی دارد و با آنها در تماس است.

پوچتینو با دنیل لیوای، رییس باشگاه تاتنهام، روابط خوبی دارد و خسوس پرز، دستیار او، می گوید که به طور قطع یک روز به تاتنهام باز خواهند گشت. پرز در شمال لندن نیز تا زمان اخراج پوچتینو در سال 2019 دستیار او بود و اکنون در پاریس نیز همچنان در کنار سرمربی آرژانتینی است.

پرز گفت: "دنیل هر روز به دفتر مائوریسیو سر می زد و در رابطه با هر موضوعی که صحبت می کردیم او نیز به بحث ما می پیوست. اغلب اوقات ما با او صبحانه می خوردیم و ناهار را در زمین تمرین صرف می کردیم. ما به عنوان کارکنان او، هرگز قبل از اینکه مائوریسیو یا دنیل سر میز غذا به ما بپیوندند، غذا خوردن را شروع نمی کردیم. این چیزی بود که همیشه به آن احترام می گذاشتیم.

مائوریسیو و دنیل هنوز به هم پیغام می دهند و رابطه خیلی خوبی با یکدیگر دارند. ما هیچ دلخوری یا احساس بدی نسبت به دنیل نداریم. او هم همینطور. آن _اخراج مائوریسیو و تیم مربیانش از تاتنهام_ یک تصمیم حرفه ای بود.

بالاخره یک جایی باید راه‌مان از هم جدا می شد، اما مطمئنا ما زمانی به تاتنهام باز خواهیم گشت."

پوچتینو در نوامبر سال 2019 و در حالی که تاتنهام در رده چهاردهم لیگ برتر قرار داشت، کمتر از شش ماه بعد از اینکه قهرمانی در چمپیونزلیگ را به لیورپول باختند، از این تیم اخراج شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mmqgj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تاتنهام در پی خرید هافبک تورینو