تاریخ انتشار: 1399/12/24 10:43
کد خبر: 42969

زیدان: شخصیت رئال مادرید مقابل الچه را دوست داشتم

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از عملکرد تیمش مقابل الچه راضی است و می‌گوید تیمش در لالیگا و لیگ قهرمانان به جنگیدن ادامه خواهد داد.
زیدان: شخصیت رئال مادرید مقابل الچه را دوست داشتم

زین‌الدین زیدان در پی برتری 2 بر یک شب گذشته (شنبه) شاگردانش مقابل الچه در هفته بیست‌وهفتم لالیگای اسپانیا، درباره صحنه‌ای که سرخیو راموس در محوطه جریمه حریف توسط ایوان مارکن تعادلش را از دست داد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت، گفت: نمی‌خواهم در این باره اظهارنظری کنم. داور کار خودش را انجام داد. ما اعتقاد داشتیم که در آن صحنه اتفاقی افتاد، اما داور چنین اعتقادی نداشت، بنابراین حرفی دیگر برای گفتن باقی نمی‌ماند.

سرمربی فرانسوی رئال مادرید همچنین درباره تغییر سیستم بازی تیمش در این دیدار اظهار داشت: یکی از گزینه‌های ما این بود که با اضافه شدن بال‌های دفاعی‌مان در کارهای هجومی، فشار بیشتری به حریف در فاز حمله بیاوریم. الچه تیمی است که خیلی خوب دفاع می‌کند. آنها سخت تلاش کردند و وقتی حریف شما اینطور بازی می‌کند، هر تیمی ممکن است به دردسر بیفتد. با این حال این بسته به ما داشت که راه‌حلی برای رسیدن به گل پیدا کنیم.

وی افزود: ما در پایان نیمه اول موقعیت‌هایی داشتیم. گام‌های بلندی در جریان بازی برداشتیم، صبور بودیم و در نهایت به چیزی که انتظارش را داشتیم، رسیدیم. ما باید خودمان را بیشتر باور داشته باشیم اما نباید از کوره در برویم. موقعیت‌هایی داشتیم و در نهایت به پیروزی رسیدیم. سیستم بازی‌مان هم خیلی تغییرات نداشت.

زیدان در پایان خاطرنشان کرد: شخصیتی که تیم در این دیدار از خود نشان داد را دوست داشتم اما ترجیح می‌دادم زودتر به گل می‌رسیدیم. این تیم شخصیت دارد، ما هنوز در دو تورنمنت (لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا) زنده هستیم و به خودباوری و جنگیدن ادامه خواهیم داد.

رئال مادرید با این برد 57 امتیازی شد و ضمن صعود به رده دوم جدول رده‌بندی لالیگا، فاصله‌اش با اتلتیکومادرید صدرنشین را به 6 امتیاز کاهش داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xeoap

اخبار مرتبط



آخرین اخبار




زیدان: نتیجه مورد نظر را به دست آوردیم