تاریخ انتشار: 1399/12/24 22:30
کد خبر: 42928

تاتنهام حریف آرسنال نشد

آرسنال در یک دیدار بسیار جذاب موفق شد با نتیجه 2-1 تاتنهام را شکست دهد.
تاتنهام حریف آرسنال نشد

آرسنال امشب در چهارچوب حساس ترین مسابقه هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس میزبان تاتنهام بود که نهایتا دربی حساس لندن با نتیجه 2-1 به سود تیم میزبان خاتمه یافت.

آرسنال کار را بهتر آغاز کرد و توپ و میدان را در اختیار داشت. در دقیقه 16 اولین موقعیت مهم توپچی ها شکل گرفت. ضربه فوق العاده امیل اسمیت رو با بدشانسی محض به تیر دروازه برخورد کرد تا تاتنهام با یک شانس بزرگ روبرو شده باشد.

در دقیقه 26 باز هم حرکت امیل اسمیت رو بود که می‌توانست به گل آرسنال ختم شود اما ارسال رو به عقب این بازیکن در محوطه جریمه با ضربه بی دقت الکساندر لاکازت همراه بود.

در دقیقه 33 این تاتنهام بود که بر خلاف جریان بازی موفق شد به زیباترین شکل ممکن دروازه آرسنال را باز کند. ارسال پاس لوکاس مورا برای اریک لاملا که با مصدومیت سون هیونگ مین وارد زمین شده بود، با ضربه استثنایی و رابونای این بازیکن همراه شد تا نتیجه 1-0 شود.

در دقیقه 37 آرسنال با بدشانسی محض نتوانست گل تساوی را به ثمر برساند. ضربه سدریک سوارز از پشت محوطه جریمه به تیر دروازه هوگو لوریس برخورد کرد تا تغییری در نتیجه حاصل نشود.

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می‌شد آرسنال توانست به گل تساوی دست پیدا کند. ارسال کیه ران تیرنی در محوطه جریمه با ضربه تمام کننده مارتین اودگارد همراه شد تا نیمه اول با تساوی 1-1 تمام شود.

آرسنال نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و نهایتاً حملات این تیم در دقیقه 62 به یک ضربه پنالتی منجر شد. جایی که داوینسون سانچز در درون محوطه جریمه روی الکساندر لاکازت مرتکب خطا شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. خود ستاره فرانسوی پشت توپ ایستاد و موفق به گلزنی شد تا نتیجه 2-1 شود.

در دقیقه 76 کار تاتنهام دشوارتر هم شد. جایی که گلزن این تیم یعنی اریک لاملا بعد از وارد کردن ضربه به صورت کیه ران تیرنی کارت زرد دوم را هم دریافت کرد و از زمین مسابقه اخراج شد.

در دقیقه 90 تاتنهام تا آستانه باز کردن دروازه آرسنال پیش رفت اما ضربه آزاد هری کین با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد و توپ برگشتی نیز توسط مدافع آرسنال از روی خط دروازه برگشت داده شد.

در ادامه حملات تاتنهام بی نتیجه بود تا نهایتاً مسابقه با همان نتیجه 2-1 به سود توپچی ها تمام شود و آرسنال به سه امتیاز بسیار مهم دست پیدا کرده باشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39gkxe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتقال جنجالی در پایتخت