تاریخ انتشار: 1399/12/26 20:22
کد خبر: 42797

ادعایی جالب درباره آینده رونالدو

نشریه تورینی توتو اسپورت مدعی شد احتمال بازگشت کریستیانو رونالدو به منچستر یونایتد بیشتر از رئال مادرید است.
ادعایی جالب درباره آینده رونالدو

طی روزهای گذشته و بعد از حذف ناامید کننده یوونتوس از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، بحث در مورد آینده کریستیانو رونالدو به تیتر یک اکثر خبرگزاری های ورزشی تبدیل شده و در فاصله چند ماه مانده به نقل و انتقالات تابستانی اخبار زیادی در این مورد شنیده می شود.
طی روزهای گذشته فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس، و آندره پیرلو، سرمربی این تیم اعلام کردند که هیچ‌ ایده ای برای فروش کریستیانو رونالدو وجود ندارد و این فوق ستاره پرتغالی در برنامه‌های آینده بیانکونری جای دارد. با این حال چنین مصاحبه هایی نیز باعث نشده که از میزان شایعات درباره این بازیکن کاسته شود.

یکی از داغ ترین خبرها در مورد کریستیانو رونالدو به احتمال بازگشت او به رئال مادرید مربوط می شود. حتی گفته شده که خورخه مندس، مدیر برنامه رونالدو، مذاکراتی را با باشگاه اسپانیایی انجام داده اما هیچ چیزی در این باره تایید نشده است.

در همین ارتباط توتو اسپورت ادعای جدید و البته جالبی را در رابطه با فوق ستاره یوونتوس مطرح کرده و مدعی شده که احتمال بازگشت این فوق ستاره به دیگر تیم سابق خود یعنی منچستر یونایتد بیشتر از رئال مادرید است. این در حالی است که چند روز پیش اوله گنار سولسشر، سرمربی شیاطین سرخ برای کار کردن با رونالدو ابراز تمایل کرده بود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/366b8j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شبی پر حادثه برای کریس رونالدو