تاریخ انتشار: 1399/12/27 02:13
کد خبر: 42778

راموس برگشت؛ طلسم شوم رئال باطل شد

رئال مادرید پس از دو سال حذف در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، امشب توانست راهی یک چهارم نهایی شود.
 راموس برگشت؛ طلسم شوم رئال باطل شد

رئال مادرید امشب با ارائه یک بازی برتر 3-1 بر آتالانتا پیروز شد و با توجه به برد 0-1 بازی رفت، در مجموع 4-1 پیروز و راهی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شد. به این ترتیب رئال پس از دو حذف متوالی در یک هشتم نهایی طلسم را شکست.

کهکشانی ها که بین سال های 2014 تا 2018 چهار بار موفق به کسب عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ شده بودند، پس از جدایی رونالدو در تابستان 2018 دیگر نتوانسته بودند به یک چهارم نهایی برسند.

فصل 19-2018 رئال در دور رفت یک هشتم نهایی در زمین آژاکس 1-2 پیروز شد ولی در بازی برگشت 1-4 شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

فصل گذشته نیز رئال هر دو بازی رفت و برگشت یک هشتم نهایی را 2-1 به سیتی باخت و حذف شد. نقطه مشترک این دو ناکامی، غیبت سرخیو راموس در بازی های برگشت بود.

رئال مادرید

راموس در بازی رفت برابر آژاکس یک کارت زرد عمدی گرفت تا بتواند در یک چهارم نهایی حاضر باشد؛ غافل از اینکه غیبت او در بازی برگشت بسیار برای رئال گران تمام خواهد شد. فصل قبل نیز راموس در بازی رفت برابر سیتی، پنالتی اخراج داد.

امشب اما راموس در بازی برگشت یک هشتم نهایی حضور داشت و گل دوم رئال را هم از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا بالاخره طلسم حذف رئال در یک هشتم نهایی باطل شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bbe59

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


روش جالب راموس؛ هم ماسک هم کش مو!