تاریخ انتشار: 1399/12/27 21:55
کد خبر: 42714

زمان بازگشت دیبالا به میادین مشخص شد

به نظر می رسد پائولو دیبالا بعد از وقفه بازی های ملی مشکلی برای همراهی یوونتوس نخواهد داشت.
 زمان بازگشت دیبالا به میادین مشخص شد

به نظر می‌رسد که پائولو دیبالا سخت‌ترین دوران فوتبال خود را پشت سر می‌گذارد. ستاره آرژانتینی از ابتدای فصل با حواشی فراوان و مهم تر از همه مصدومیت های پی در پی دست و پنجه نرم کرده و همین موضوع باعث شده که او نتواند درخشش فصول گذشته را برای بیانکونری تکرار کند.

با این حال به نظر می‌رسد که پائولو دیبالا رفته‌رفته به بازگشت به میادین نزدیک و نزدیک تر شده است چرا که اسکای اسپورتس گزارش داده که این بازیکن در حال انجام آخرین مراحل ریکاوری خود است و به احتمال فراوان بعد از وقفه بازی های ملی مشکلی برای همراهی تیم آندره پیرلو نخواهد داشت و به تمرینات گروهی این تیم اضافه می‌شود.

گفتنی است بانوی پیر در حال حاضر با 10 امتیاز کمتر نسبت به اینتر در رده دوم جدول قرار گرفته است و همین موضوع باعث شده که فتح دهمین اسکودتوی پیاپی برای یوونتوس بسیار دشوار به نظر برسد. با این حال بازگشت ستاره آرژانتینی می تواند خبر بسیار خوبی برای آندره پیرلو باشد. دیبالا در این فصل تنها 11 بازی برای یوونتوس انجام داده و فقط دو گل به ثمر رسانده و قطعاً بعد از بازگشت از انگیزه‌های بسیار بالایی برخوردار خواهد بود.

از طرف دیگر به تعویق افتادن رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی باعث خواهد شد که دیبالا به طور قطع در تورین باقی بماند و در وقفه بازی های ملی به بهترین شکل ممکن برای ادامه فصل آماده شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nprpo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 دیبالا: از حالا به فکر دهمین اسکودتوی متوالی هستیم