تاریخ انتشار: 1399/12/29 00:05
کد خبر: 42639

فهرست جدید تیم‌ملی انگلیس برای مقدماتی جام‌جهانی

گرت ساوت گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، بازیکنان مد نظر خود برای بازی در مسابقات انتخابی جام جهانی را به تیم ملی دعوت کرد.
 فهرست جدید تیم‌ملی انگلیس برای مقدماتی جام‌جهانی

مهلت جلب نظر گرت ساوت گیت برای بازیکنان انگلیسی که چشم به بازی در مسابقات یورو 2020 در تابستان پیش رو دارند، کم کم به پایان خود نزدیک می شود. سرمربی سه شیرها امروز بازیکنان مورد نظر خود برای بازی در سه مسابقه مقدماتی جام جهانی سال 2022 برابر سن مارینو، آلبانی و لهستان را به تیم ملی دعوت کرد.

پیش از آنکه ساوت گیت در مورد نفرات اصلی که در یورو 2020 به میدان خواهند رفت تصمیم بگیرد، این آخرین فرصت سرمربی تیم ملی انگلیس برای ارزیابی بازیکنان خود خواهد بود. همچنین بازیکنان راه‌یافته به تیم ملی انگلیس این فرصت را دارند تا ثابت کنند لیاقت اینکه به 23 نفر نهایی برسند را دارند.

فصل پر چالش لیگ برتر برای بازیکنانی که سعی داشتند آمادگی و ثبات در عملکرد خود را در هنگامه شیوع جهانی ویروس کرونا حفظ کنند، فصل دشواری بوده است. اما در فاصله سه ماه مانده تا مسابقات یورو، ستاره های بلندآوازه ای در تیم ملی انگلیس هستند که جایگاهشان به شکل جدی در معرض خطر است و بازیکنان تازه واردی هستند که شانس جدی برای دست و پا کردن جایگاهی دائمی در تیم ملی انگلیس دارند.

بازیکنان دعوت شده از سوی گرت ساوت گیت عبارتند از:

دروازه بان‌ها: دین هندرسون، سم جانستون، نیک پوپ

مدافعان: بن چیلول، کانر کودی، اریک دایر، ریس جیمز، هری مگوایر، تایرون مینگز، لوک شاو، جان استونز، کیه‌ران تریپیر،کایل واکر

هافبک ها: جود بلینگام، فیل فودن، جسی لینگارد، میسون مونت، کالوین فیلیپس، دکلان رایس، جیمز وارد پروس

مهاجمان: دومینیک کالورت لوین، هری کین، مارکوس راشفورد، بوکایو ساکا، رحیم استرلینگ، اولی واتکینز

ترنت الکساندر آرنولد، ستاره لیورپول، از غایبان بزرگ این فهرست است و لوک شاو، جان استونز و جسی لینگارد نیز پس از غیبتی طولانی دوباره به تیم ملی دعوت شده اند.

گرت ساوت گیت درباره بازگشت لوک شاو به تیم ملی انگلیس گفت: "ما اغلب درباره تاثیر سرمربیان بر روی بازیکنان صحبت می کنیم اما باید به بازیکنان هم اعتبار زیادی بدهیم. لوک شاو شایستگی حضور در اینجا را کسب کرده است."

دعوت بلینگام، بازیکن نوجوان دورتموند، به تیم ملی از آن جهت جالب توجه است که آلمان مقرارت سفت و سختی در رابطه با سفر های برون مرزی در بحبوحه شیوع ویروس کرونا دارد. جیدون سانچو به دلیل مصدومیت به تیم ملی دعوت نشده و جک گریلیش، جیمز مدیسون و تامی آبراهام نیز دیگر نام های بزرگی هستند که به دلیل مشکلاتی که دارند در فهرست ساوت گیت جایی نداشتند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oqz8v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زلاتکو دالیچ: زیرساخت های مناسبی نداریم