تاریخ انتشار: 1399/12/29 08:41
کد خبر: 42633

کلوپ: لوا بهترین شاگردم است

سرمربی لیورپول بهترین استعدادی را که با او کار کرده است، معرفی کرد.
کلوپ: لوا بهترین شاگردم است

لوا، مهاجم لهستانی زیر نظر یورگن کلوپ در دورتموند ستاره شد تا امروز کابوس مدافعن رقبا باشد. در همین راستا یورگن کلوپ سرمربی لیورپول، رابرت لواندوفسکی را بهترین استعدادی معرفی کرد که به عنوان بازیکن زیر نظرش کار کرده است. نتیجه همکاری کلوپ و لوا موجب زهردار شدن نیش زنبوری‌ها و نتایج بسیار خوب‌شان شد.

کلوپ در سالهای مربی‌گری‌اش هدایت بازیکنان بزرگ فوتبال جهان را به عهده داشته است و بازیکنان جوان را در سطح جهانی تربیت کرده است. با این همه وقتی خبرنگار نشریه بیلد از کلوپ پرسید بهترین بازیکنی که با او به عنوان سرمربی کار کرده است، سیاست به خرج نداد و  از جواب طفره نرفت. سرمربی لیورپول خیلی واضح گفت: «رابرت لواندوفسکی. این حرف در مورد بازیکن دیگری غیر از لوا،  منصفانه نیست. این فقط توانایی ذاتی بازیکن ملی‌پوش لهستان در مقابل دروازه نیست که او را به چنین بازیکن خوبی تبدیل می کند، بلکه اخلاق کاری و قاطعیت او را نیز می سازد.»

لواندوفسکی قبل از پیوستن به بایرن مونیخ، ۱۰۳ گل در ۱۷۸ بازی برای دورتموند به ثمر رساند تا کارنامه درخشانی از خود ثبت کند. در حال حاضر دورتموند با ۴۲ امتیاز در رتبه پنجم بوندسلیگا قرار دارد و حتی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برایش سخت است. عملکرد دورتموند در سال‌های اخیر به ویژه امسال باعث شده است، هواداران دورتموند، روزگار خوب همکاری کلوپ و لوا را در وست فالن‌ بیشتر از هر وقت دیگری مرور کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gmkoz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آلیسون :می خواهم بارها فتح لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کنم