تاریخ انتشار: 1399/12/30 11:24
کد خبر: 42561

رونالدو بهترین بازیکن فصل سری آ شد (عکس)

کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی یوونتوس به عنوان بهترین بازیکن سری آ در فصل گذشته انتخاب شد.
 رونالدو بهترین بازیکن فصل سری آ شد (عکس)

یوونتوس فصل گذشته برای نهمین بار متوالی فاتح اسکودتو شد و بی تردید درخشش و گلزنی های کریستیانو رونالدو نقش مهمی در رقم خوردن این اتفاق داشت. ستاره 36 ساله و پرتغالی که با نظرسنجی از بازیکنان شاغل در لیگ ایتالیا به عنوان بهترین بازیکن سال انتخاب شد، در مورد این فصل و البته جایزه بهترین بازیکن فصل صحبت کرده است.

کریستیانو رونالدو گفت: "سال عجیبی بود و هیچ کس خواهان رقم خوردن چنین سالی نبود. اما اتفاقات از نظر شخصی و تیمی برای من مثبت بود، زیرا ما فاتح اسکودتو شدیم. در آغاز بازی در استادیوم های خالی دشوار بود، اما ما هدفی جز قهرمانی نداشتیم و این کار را انجام دادیم. ما در لیگ قهرمانان به موفقیت نرسیدیم، اما فوتبال اینگونه است."

رونالدو گل خود مقابل سامپدوریا را به عنوان بهترین گل فصل خود را انتخاب کرد. ستاره پرتغالی در ادامه گفت:  "این بهترین گل من بود و در این مورد تردید ندارم. من می خواهم از هم تیمی هایم تشکر کنم، زیرا بدون آنها دریافت این جایزه امکان پذیر نبود.

از بازیکنانی که به من رای دادند ممنونم احساس می کنم بسیار خوش شانس هستم. من فکر می کنم اعتماد، پایداری و اشتیاق راز ادامه لذت بردن از فوتبال است. هنور انگیزه دارم و این عناصر باید در کنار هم باشند، در غیر این صورت بازی کردن در این سطح در سن 35، 36، 37 یا 40 سالگی امکان پذیر نیست."

رونالدو


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mm8wj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ادعایی جالب درباره آینده رونالدو