تاریخ انتشار: 1399/12/30 11:51
کد خبر: 42560

آنچلوتی: با بازیکنانم در مورد مسی حرف نمی زدم

کارلو آنچلوتی رقیب امروز تیمش منچسترسیتی را تیمی قدرتمند توصیف کرد
 آنچلوتی: با بازیکنانم در مورد مسی حرف نمی زدم

اورتون عصر امروز و در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی پذیرای منچسترسیتی خواهد بود و شاگردان کارلو آنچلوتی می توانند با برتری در این دیدار راهی دیدار فینال بشوند. کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی و باتجربه اورتون با مصال زدن لیونل مسی و رویارویی مقابل بارسلونا مدعی شد علاقه ای به ترساندن بازیکنان خود پیش از این دیدار دشوار ندارد.

کارلو آنچلوتی گفت: "زمانی که سرمربی رئال مادرید بودم بارها لیونل مسی مقابل تیمم به میدان رفت و او یکی از بهترین بازیکنان جهان بود. اما من علاقه ای به صحبت کردن در مورد مسی با بازیکنان رئال مادرید نداشتم و احساس می کردم آنها اینگونه می ترسند. حالا نیز من سعی می کنم زیاد در مورد منچسترسیتی صحبت نکنم. همه بازیکنان از کیفیت بازیکنان و تیم سیتی باخبرند. شرایط این دیدار باید متفاوت از بازی لیگ باشد. ما یک استراتژی متفاوت داریم و امیدوارم که این استراتژی جواب دهد.

01583908

ما باید روی آنچه می خواهیم در زمین انجام دهیم متمرکز شده و کیفیت منچسترسیتی را فراموش کنیم.  ما باید روی کار خودمان و آنچه می خواهیم در زمین ارائه دهیم متمرکز شده و با نگرش صحیح و روحیه خوب وارد میدان شویم. به نظر می رسد منچسترسیتی در این مقطع شکست ناپذیر است، اما در تاریخ فوتبال هیچ تیمی غیرقابل شکست نبوده است."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ly5v8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 گواردیولا: آنچلوتی به شکل عجیبی جنتلمن است