تاریخ انتشار: 1399/12/30 19:31
کد خبر: 42539

جزئیات توافق رئال مادرید با ستاره بایرن مشخص شد

رئال مادرید از بخت قابل توجهی برای جذب داوید آلابا برخوردار است.
 جزئیات توافق رئال مادرید با ستاره بایرن مشخص شد

 مدافع اتریشی و 28 ساله بایرن مونیخ چندی قبل رسما اعلام کرد از این باشگاه جدا خواهد شد. حالا نشریه روزنامه ABC ارقام توافق شفاهی داوید آلابا با رئال مادرید برای انتقال در تابستان سال آینده را فاش کرده است. طبق ادعای این نشریه باشگاه رئال مادرید 20 میلیون یورو به پینی زاهاوی مدیر برنامه بازیکن و جورج آلابا، پدر و دیگر مدیر برنامه داوید آلابا و البته خود این بازیکن به عنوان پاداش امضای قرارداد پرداخت خواهد کرد.

داوید آلابا برای چهار فصل با دستمزد 10 میلیون یورو برای رئال مادرید بازی خواهد کرد و اینگونه به یکی از پردرآمدترین بازیکنان این تیم تبدیل می شود. البته هنوز توافق بین رئال مادرید و داوید الابا نهایی و قطعی نبوده و این توافق نامه شفاهی است. در حال حاضر باشگاه های مختلفی از جمله بارسلونا شرایط جذب داوید آلابا را از نزدیک دنبال می کنند و هنوز هم احتمال انتقال این بازیکن به تیم های دیگر نیز وجود دارد.

پاری سن ژرمن نیز یکی از تیم هایی است که به شدت برای خرید داوید آلابا وارد عمل شده و 15 میلیون یورو در هر فصل به او پیشنهاد داده است. به نظر می رسد خود این بازیکن با ناصر الخلیفی در مورد توافق شفاهی با رئال مادرید صحبت کرده و به او قول داده در صورت عدم انتقال به لالیگا، به صورت جدی با باشگاه پاری سن ژرمن نیز وارد مذاکره شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oqakd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رئال به لیورپول خورد/ تقابل یاران طارمی با شاگردان توخل