تاریخ انتشار: 1400/01/03 11:17
کد خبر: 42430

تنها 2 بازیکن خارجی در لیست حریف استقلال

در لیست اولیه باشگاه الاهلی برای حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، فقط نام دو بازیکن خارجی دیده می شود.
 تنها 2 بازیکن خارجی در لیست حریف استقلال

 گزارش های مطبوعاتی امروز سه شنبه در عربستان سعودی حاکی از این است که کادرفنی الاهلی درخصوص لیست ارسالی خود برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به جمع بندی نهایی نرسیده و فهرست موقتی را در زمان تعیین شده به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده است.

روزنامه عکاظ امروز در خبری مدعی شد که در لیست اولیه ای که الاهلی به AFC ارسال کرده است، تنها نام 27 بازیکن در این لیست دیده می شود که از جمله آن می توان به یک مهاجم خارجی و عمر السومة بازیکن کهنه کار و سوری این تیم اشاره کرد.

اینگونه به نظر می رسد که آن مهاجم خارجی عنوان شده توسط روزنامه عکاظ، امبایه نیانگ بازیکن سابق میلان ایتالیاست که در نقل و انتقالات زمستانی و با قراردادی قرضی و 6 ماهه به تیم الاهلی پیوست.

پیش بینی می شود که ولادان میلوویچ سرمربی صربستانی الاهلی در مورد اسامی باقیمانده بازیکنان خارجی، تا رسیدن زمان ارسال لیست نهایی تصمیم گیری کند. طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم ها باید تا یک هفته پیش از آغاز نخستین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا، فهرست نهایی خود را به AFC ارسال کنند که در این فهرست، تیم ها حداکثر مجاز به 8 تغییر نسبت به لیست اولیه خواهند بود.

الاهلی در گروه سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، با تیم های استقلال، الدحیل و الشرطه قرار دارد. مسابقات این گروه به میزبانی عربستان برگزار می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bbykd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 اعتراض رسمی استقلال از داور کره‌ای به AFC

تفاوت اصلی استقلال و پرسپولیس در آسیا
استقلال با یک‌ مربی ایرانی در این مرحله حاضر شد