تاریخ انتشار: 1400/01/03 17:45
کد خبر: 42413

شوک بزرگ به رئال

گرت بیل، ستاره ولزی تاتنهام قصد دارد فصل بعد دوباره در رئال مادرید بازی کند.
شوک بزرگ به رئال

گرت بیل در تابستان سال گذشته و بعد از جنجال های فراوان به صورت قرضی و به مدت یک فصل از رئال مادرید جدا شده و به پیشنهاد تیم سابق خود تاتنهام پاسخ مثبت داد. رابطه گرت بیل با زین الدین زیدان در سال های پایانی حضور در رئال مادرید شکرآب شده بود و ستاره ولزی حتی جایی روی نیمکت ذخیره های این تیم نیز نداشت تا بالاخره سال بعد از جمع بازیکنان این تیم جدا شد. رفتارهای عجیب گرت بیل باعث شده هواداران رئال مادرید دل خوشی از او نداشته باشند، اما این بازیکن به دنبال بازگشت به مادرید است.

گرت بیل گفت: "هرگز حواس من پرت چیزی نیست و تمام تمرکزم را روی کارم قرار داده ام. من فکر می کنم دلیل اصلی انتقال من در این فصل به تاتنهام این بود که قبل از هر چیز فوتبال بازی کنم. من می خواستم برای حضور در ترکیب تیم ملی ولز برای حضور در رقابت های یورو 2020 در شرایط خوب و آرمانی قرار داشته باشم.

برنامه اصلی من انتقال برای یک فصل و بازی کردن اسپرز بود و بعد از یورو هنوز یک سال از قراردادم با رئال مادرید مانده است. حالا نیز برنامه من بازگشت دوباره به رئال مادرید است و تا آنجا که من مربوط باشد چنین قصدی برای فصل بعد دارم."

این بدترین خبر ممکم برای رئال مادرید خواهد بود. دستمزد سنگین گرت بیل باعث می شود برنامه های این تیم برای جذب ستاره های جدید مانند ارلینگ هالند با کیلیان امباپه تحت تاثیر قرار بگیرد و از طرفی دیگر آنها احتمالا دوباره شاهد حواشی رنگارنگ و مختلف گرت بیل در پایتخت اسپانیا خواهند بود. البته گرت بیل در هفته های اخیر در ترکیب تاتنهام عملکرد خوبی داشته و به یکی از بازیکنان موثر این تیم تبدیل شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mm8v5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت گرت بیل به رئال