تاریخ انتشار: 1400/01/05 11:33
کد خبر: 42347

گریزمان: شاید بازیکنان تهاجمی بیشتری احتیاج داشته باشیم

آنتوان گریزمان، ستاره تیم ملی فرانسه، معتقد است که آنها می‌توانند در مسابقات بعدی پیشرفت کنند.
 گریزمان: شاید بازیکنان تهاجمی بیشتری احتیاج داشته باشیم

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه در مسابقه اول این تیم برابر اوکراین در مقدماتی جام جهانی قطر به جای استفاده از سیستم معمول خود یعنی 1-3-2-4 از تاکتیک 2-4-4 استفاده کرد و در واقع به نظر می رسید که بازیکنانش در طول بازی تلاش زیادی برای ایجاد هماهنگی انجام دادند.

خروس‌ها در این مسابقه ابتدا با گل آنتوان گریزمان از حریف خود پیش افتادند اما نیمه دوم این اوکراین بود که بهتر عمل کرد و گل تساوی را به ثمر رساند تا نهایتاً قهرمان جام جهانی روسیه اولین گام خود را در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی قطر با تساوی پشت سر گذاشته باشد.

آنتوان گریزمان در پایان بازی گفت: " ما شاید بازیکنان تهاجمی بیشتری احتیاج داشته باشیم که بتوانند در مصاف های تک به تک پیروز شوند. ما روش بازی کردن با این سیستم را یاد خواهیم گرفت و سعی می کنیم دوباره پیروز شویم. ما می‌خواستیم پیروز شویم اما در عین حال بازی فوق العاده ای انجام ندادیم. ما می‌خواهیم همه این موارد را بررسی کنیم و نهایتاً با پیشرفت روبه‌رو شویم."

گفتنی است فرانسه در دو مسابقه بعدی خود از سری مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 قطر به ترتیب برابر تیم‌های قزاقستان و بوسنی قرار خواهد گرفت و به طور قطع همانطور که دیدید شان نیز به این موضوع اشاره کرده، خروس ها هرگز کار آسانی در این دو بازی پیش رو نخواهند داشت و باید با تمرکز کامل در آنها ظاهر شوند چرا که در غیر این صورت قطعاً با مشکل روبرو خواهند شد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zb98z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آنتوان گریزمان به پیراهن مورد علاقه اش رسید