تاریخ انتشار: 1400/01/07 11:35
کد خبر: 42279

پیچیده‌تر شدن موضوع تمدید قرارداد دوناروما با میلان

کار باشگاه میلان برای تمدید قرارداد دروازه‌بان ایتالیایی‌اش پیچیده‌تر شده است.
پیچیده‌تر شدن موضوع تمدید قرارداد دوناروما با میلان

باشگاه میلان در تلاش برای تمدید قرارداد جان‌لوئیجی دوناروما، دروازه‌بان ملی‌پوش خود است اما به خاطر خواسته‌های مینو رایولا مدیر برنامه‌های او، ماجرای تمدید قرارداد این دروازه‌بان ایتالیایی پیچیده‌تر شده است.

بر اساس گزارش سایت ایتالیایی «میلان نیوز»، مدیران باشگاه میلان پیشنهاد قراردادی پنج ساله با دستمزد 8 میلیون یورو در هر فصل که شامل پاداش‌ها نیز می‌شود را به دوناروما داده است. این بهترین پیشنهاد باشگاه میلان به دروازه‌بان 22 ساله‌اش است و روزنامه «گاتزتا دلو اسپورت» گزارش داده که این باشگاه به دلیل شرایط اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا توانایی ارائه پیشنهادی بهتر از این به دوناروما را ندارد.

دانیله لونگو روزنامه‌نگار پایگاه خبری «کالچو مرکاتو» ایتالیا هم خبر داد؛ مینو رایولا اما خواهان قراردادی کوتاه‌مدت‌تر با دستمزد 10 میلیون یورو در سال با گنجاندن بند فسخ قرارداد در قرارداد جدید شده است و در کنار اینها درخواست دریافت کمیسیون بالا کرده که همین کار تمدید قرارداد دوناروما را سخت‌تر کرده است.

جا‌ن‌لوئیجی دوناروما که قرارداد فعلی‌اش با باشگاه میلان در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد و هنوز بر سر تمدید قرارداد با این باشگاه ایتالیایی به توافق نرسیده، مورد توجه باشگاه‌هایی همچون منچستریونایتد و پاری‌سن‌ژرمن قرار دارد.

او که از سال 2015 در عضویت میلان است و در حال حاضر 6 میلیون یورو در سال از این باشگاه دستمزد می‌گیرد، تاکنون در 241 بازی از رقابت‌های مختلف درون دروازه روسونری ایستاده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4djxvm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



رقم فروش دوناروما لو رفت